Kurs dedykowany pracownikom sprzedaży produktów bankowych.
Przybliżenie uczestnikowi, postawy klientocentryzmu oraz wzmocnienia jego zaangażowania w poznaniu klienta, a także budowanie i utrzymanie długoterminowych relacji z nim opartych na rzetelnym doradztwie.
Doskonalenie umiejętności:
Zrozumienie istoty indywidualnego przekazu, zacieśnienia więzi z klientem.
Kurs e-learningowy oparty na autorskim programie i materiałach przygotowanych przez Alinę Gorczyńską, eksperta ds. szkoleń i projektów z zakresu jakości obsługi klienta. Zawiera liczne scenki symulacyjne oraz ćwiczenia.
1. Jakość doradztwa:
2. Dobro Klienta, jako priorytet działania banku:
3. Klientocentryzm – slogan czy niezbędne działanie:
Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:
- obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe),
- wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek (w zakładce Narzędzia) – dotyczy szkoleń BHP.
Zaawansowana komunikacja w telefonicznej obsłudze klienta − nowy kurs | - | 90,00 zł | |
Podstawy komunikacji w telefonicznej obsłudze klienta | - | 90,00 zł |
This is my second paragraph.
×