Wsparcie Sprzedaży

Oferujemy Państwu możliwość indywidualnego doboru programu wsparcia sprzedaży, dostosowanego do warunków i realiów, w jakich bank funkcjonuje. Proponujemy trzy programy dostosowane do poziomu zapotrzebowania Banku Spółdzielczego. Są to:

Jak w 5 krokach wdrożyć Standardy Jakości Obsługi w Banku Spółdzielczym?

 

Program dla „debiutantów”, w którym wspieramy Państwa bank w procesie wdrażania Standardów Jakości Obsługi, oferujemy narzędzia od zapoznania ze standardami, poprzez ich wprowadzenie po kontrolę i nadzór.

Postaw na sprzedaż!

Program, który zawiera trzy niezależne pakiety szkoleń sprzedażowych, wpisujących się w proces rozwojowy każdego pracownika obsługi klienta. Każdy pakiet prowadzi przez meandry sprzedaży w zależności od posiadanych kompetencji, również dla kierowników zespołów sprzedaży.

Poznaj swojego klienta!

Zaawansowany program dla „wyjadaczy” sprzedaży. Bazuje na teorii stylów poznawczych a pokazuje jak zbudować skuteczną strategię obsługi klienta z jednej strony oraz jak myśleć o proaktywnej sprzedaży z drugiej strony.

Każdy z programów oferuje możliwość dowolnego zestawiania poszczególnych elementów, każdy z elementów oferty można również zastosować osobno.

Wykaz szkoleń

Nazwa
Pobierz ulotkę
Filary skutecznych negocjacji
Jestem nowy!
Postaw na sprzedaż!
Poznaj swojego klienta!
Przygotuj pracowników do sprzedaży usług mobilnych BLIK
Standardy Jakości Obsługi w Banku Spółdzielczym
This is the header within my first dialog

This is my first paragraph.

Click Here ×
This is the header within my second dialog

This is my second paragraph.

×