Wsparcie Sprzedaży

Oferujemy Państwu możliwość indywidualnego doboru programu wsparcia sprzedaży, dostosowanego do warunków i realiów, w jakich bank funkcjonuje. Proponujemy trzy programy dostosowane do poziomu zapotrzebowania Banku Spółdzielczego. Są to:

Jak w 5 krokach wdrożyć Standardy Jakości Obsługi w Banku Spółdzielczym?

 

Program dla „debiutantów”, w którym wspieramy Państwa bank w procesie wdrażania Standardów Jakości Obsługi, oferujemy narzędzia od zapoznania ze standardami, poprzez ich wprowadzenie po kontrolę i nadzór.

Postaw na sprzedaż!

Program, który zawiera trzy niezależne pakiety szkoleń sprzedażowych, wpisujących się w proces rozwojowy każdego pracownika obsługi klienta. Każdy pakiet prowadzi przez meandry sprzedaży w zależności od posiadanych kompetencji, również dla kierowników zespołów sprzedaży.

Poznaj swojego klienta!

Zaawansowany program dla „wyjadaczy” sprzedaży. Bazuje na teorii stylów poznawczych a pokazuje jak zbudować skuteczną strategię obsługi klienta z jednej strony oraz jak myśleć o proaktywnej sprzedaży z drugiej strony.

Każdy z programów oferuje możliwość dowolnego zestawiania poszczególnych elementów, każdy z elementów oferty można również zastosować osobno.

Wykaz szkoleń

Nazwa
Pobierz ulotkę
Filary skutecznych negocjacji
Jestem nowy!
Postaw na sprzedaż!
Poznaj swojego klienta!
Standardy Jakości Obsługi w Banku Spółdzielczym
This is the header within my first dialog

This is my first paragraph.

Click Here ×
This is the header within my second dialog

This is my second paragraph.

×