Studium menedżerskie dla pracowników sektora bankowości spółdzielczej – II edycja

Opis projektu:

Projekt studiów podyplomowych dla obecnej i aspirującej kadry kierowniczej Banków Spółdzielczych realizowany był od 30.11.2010 r. do 31.10.2013 r. w ramach umowy z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości nr UDA-POKL.02.01.01-00-066/10, w partnerstwie z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Projekt był kontynuacją realizowanego w latach 2009-2011 projektu pt. Studium menedżerskie dla pracowników banków spółdzielczych.

Celem głównym projektu było zwiększenie konkurencyjności pracowników Banków Spółdzielczych i Zrzeszających poprzez podniesienie kwalifikacji, nabycie wiedzy oraz udoskonalenie umiejętności menedżerskich 120 pracowników/czek kadry kierowniczej (obecnej i aspirującej) z terenu całego kraju, poprzez udział w studium podyplomowym w okresie od 30 listopada 2010 r. do 31 października 2013 r.

Wartość projektu wynosiła 993.665,00 PLN, z czego 88,93% stanowiła przyznana dotacja w kwocie 883.637,00 PLN. Pozostałą część budżetu stanowił wkład prywatny uczestników.

Program studiów podyplomowych został opracowany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (UEP) przy współpracy Bankowego Ośrodka Doradztwa i Edukacji Sp. z o.o., opiekę merytoryczną studium zapewniła Katedra Zarządzania Strategicznego UEP. Do realizacji studiów zaproszeni zostali naukowcy i praktycy posiadający wiedzę
i doświadczenie we wszystkich obszarach tematycznych.

Cele szczegółowe to podniesienie kwalifikacji 120 pracowników i pracownic sektora bankowości spółdzielczej w zakresie zarządzania strategicznego, sprzedaży i marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi (z uwzględnieniem tematyki równości kobiet i mężczyzn w miejscu pracy), zarządzania finansami, działalnością operacyjną oraz poprzez podniesienie osobistych umiejętności menedżerskich.

Zrealizowane działania:

Program studiów

  1. Analiza otoczenia rynkowego – 6 godz.
  2. Analiza zasobów i kompetencji wewnętrznych – 4 godz.
  3. Strategia rozwoju banku – 8 godz.
  4. Strategia marketingowa – 8 godz.
  5. Marketing bankowy – 8 godz.
  6. Zachowania klienta na rynku finansowym – 4 godz.
  7. Zarządzanie relacjami z klientem – 4 godz.
  8. Strategia personalna – 4 godz.
  9. Dobór pracowników – 6 godz.
  10. Projektowanie pracy – 6 godz.
  11. Motywowanie pracowników – 6 godz.
  12. Zarządzanie wynikami pracy – 4 godz.
  13. Rozwój pracowników – 6 godz.
  14. Strategia finansowa – 8 godz.
  15. Ocena opłacalności inwestycji – 6 godz.
  16. Inżynieria podatkowa – 6 godz.
  17. Projekty pomocowe i dofinansowanie UE – 4 godz.
  18. Zarządzanie projektami – 14 godz.
  19. Zarządzanie procesami – 6 godz.
  20. Kształtowanie potencjału menedżera – 8 godz.
  21. Komunikacja interpersonalna – 12 godz.
  22. Zarządzanie czasem – 4 godz.
  23. Zarządzanie zmianami – 8 godz.
  24. Seminarium dyplomowe – 10 godz.

 

Liczba przeszkolonych osób:

120

Zespół projektowy BODiE:

Kierownik projektu – Ewelina Muszyńska-Plewa/ Barbara Chełkowska

Zastępca Kierownika projektu – Irena Pawełczak

Specjalista ds. rozliczeń i wniosków – Agnieszka Kamieniak/ Alicja Miętka/

Beata Milewska

Specjalista ds. promocji i rekrutacji – Agnieszka Kamieniak/ Dagmara Nikowska 

  • Data rozpoczęcia: 30.11.2010
  • Data zakończenia: 31.10.2013
  • Wartość projektu: 993.665,00 PLN PLN
  • Wartość dofinansowania: 883.637,00 PLN PLN
  • Numer umowy: UDA-POKL.02.01.01-00-066/10
  • Instytucja dofinansująca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
This is the header within my first dialog

This is my first paragraph.

Click Here ×
This is the header within my second dialog

This is my second paragraph.

×