Projekt studiów podyplomowych dla obecnej i aspirującej kadry kierowniczej Banków Spółdzielczych realizowany był od 30.11.2010 r. do 31.10.2013 r. w ramach umowy z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości nr UDA-POKL.02.01.01-00-066/10, w partnerstwie z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Projekt był kontynuacją realizowanego w latach 2009-2011 projektu pt. Studium menedżerskie dla pracowników banków spółdzielczych.
Celem głównym projektu było zwiększenie konkurencyjności pracowników Banków Spółdzielczych i Zrzeszających poprzez podniesienie kwalifikacji, nabycie wiedzy oraz udoskonalenie umiejętności menedżerskich 120 pracowników/czek kadry kierowniczej (obecnej i aspirującej) z terenu całego kraju, poprzez udział w studium podyplomowym w okresie od 30 listopada 2010 r. do 31 października 2013 r.
Wartość projektu wynosiła 993.665,00 PLN, z czego 88,93% stanowiła przyznana dotacja w kwocie 883.637,00 PLN. Pozostałą część budżetu stanowił wkład prywatny uczestników.
Program studiów podyplomowych został opracowany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (UEP) przy współpracy Bankowego Ośrodka Doradztwa i Edukacji Sp. z o.o., opiekę merytoryczną studium zapewniła Katedra Zarządzania Strategicznego UEP. Do realizacji studiów zaproszeni zostali naukowcy i praktycy posiadający wiedzę
i doświadczenie we wszystkich obszarach tematycznych.
Cele szczegółowe to podniesienie kwalifikacji 120 pracowników i pracownic sektora bankowości spółdzielczej w zakresie zarządzania strategicznego, sprzedaży i marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi (z uwzględnieniem tematyki równości kobiet i mężczyzn w miejscu pracy), zarządzania finansami, działalnością operacyjną oraz poprzez podniesienie osobistych umiejętności menedżerskich.
Program studiów
120
Kierownik projektu – Ewelina Muszyńska-Plewa/ Barbara Chełkowska
Zastępca Kierownika projektu – Irena Pawełczak
Specjalista ds. rozliczeń i wniosków – Agnieszka Kamieniak/ Alicja Miętka/
Beata Milewska
Specjalista ds. promocji i rekrutacji – Agnieszka Kamieniak/ Dagmara Nikowska
This is my second paragraph.
×