Szkolenie - rozwojowe
Szkolenie jest adresowane dla wszystkich pracowników, którzy uczestniczą w procesie kredytowym w bankach spółdzielczych.
Szkolenie jest dostępne dla osób, które zatrudnione są w procesie kredytowym.
Uczestnik rozwinie kompetencje pozwalające na ocenę zdolności kredytowej małego przedsiębiorcy, w tym:
1. zbierze odpowiednią dokumentację podatkową firmy na uproszczonej księgowości.
2. Przygotuje raport kredytowy klienta ).
3. Zinterpretuje ryzyko klienta w oparciu o wyliczone wskaźniki.
4. Obsłuży i zinterpretuje arkusz AOEF małego przedsiębiorcy.
1. ograniczenie ryzyka kredytowego banku,
2. pozyskanie nowych i utrzymanie istniejących klientów banku,
3. unikanie błędów związanych z analizą wniosków kredytowych,
4. dbałość o wizerunek banku.
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 3 x 90 min.
Szkolenie prowadzone jest w oparciu o wykład oraz metody aktywizujące uczestników.
1. Ogólne zasady ryczałtu
2. Zasady prowadzenia książki przychodów i rozchodów
3. Analiza finansowa w oparciu o książkę przychodów i rozchodów i ryczłt
4. Jakie dane do bilansu i jak budować bilans jego ocena i oceniać ryzyko.
5. Dane do rachunku wyników , ocena efektywności gospodarowania firmy, ryzyka wynikające z analizy efektywności gospodarowania.
6. Ocena poziomu konsumpcji.
7. Jakie wskaźniki pozwalające ocenić zdolność kredytową.
8. Analiza arkusza finansowego małego przedsiębiorcy.
9. Raport kredytowy – elementy niezbędne do oceny zdolności kredytowej- zdolność do spłaty wyliczanie i interpretacja.
10. Zestawienie najważniejszych elementów ryzyka wniosku i odpowiednie zabezpieczenie
11. przykład
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
This is my second paragraph.
×