Praktyczna restrukturyzacja przedsiębiorcy o pełnej sprawozdawczości – warsztaty kredytowe

Szkolenie - rozwojowe

Adresaci:

Szkolenie kierowane do analityków i doradców kredytowych.

Wymagania:

Staż w banku 1 rok, wykształcenie średnie.

Cel:

1. Nabycie praktycznych umiejętności diagnozowania sytuacji finansowo – ekonomicznej kredytobiorcy.
2. Nabycie umiejętności oceny propozycji restrukturyzacyjnych przygotowanych przez kredytobiorcę.

Metodyka:

Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 3 x 90 min.

Program:

1. Pojęcie restrukturyzacji kredytobiorcy.
2. Regulacje prawne w zakresie restrukturyzacji:
2.1. Ustawa z dnia 15 maja 2015 r. prawo restrukturyzacyjne.
2.2. Ustawa z dnia 9 listopada 2018 r. o restrukturyzacji zadłużenia podmiotów prowadzących gospodarstwa rolne.
2.3. Ustawa z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe.
2.4. Ustawa z dnia 23 marca 2017 r. o kredycie hipotecznym oraz o nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami.
2.5. Wytyczne EBA (Europejski Urząd Nadzoru Bankowego) EBA/GL/2018/06 z 31 października 2018 r.
2.6. Prawo bankowe.
3. Zarzadzanie restrukturyzacją na poziomie umowy kredytowej – przedsiębiorstwo o pełnej sprawozdawczości:
3.1. Etapy procesu restrukturyzacji:
3.1.1. Diagnoza sytuacji finansowo – ekonomicznej kredytobiorcy.
3.1.2. Pozycja banku wobec posiadanych prawnych form zabezpieczenia kredytów.
3.1.3. Majątek firmy i jej zadłużenie.
3.1.4. Ocena możliwości współpracy klienta z bankiem.
3.2. Obszary restrukturyzacji wynikające z diagnozy:
3.2.1. Restrukturyzacja finansowa.
3.2.2. Restrukturyzacja organizacyjna.
3.2.3. Inne.
3.3. Sposoby restrukturyzacji
3.3.1. Program naprawczy jako narzędzie restrukturyzacji.
3.3.2. Zmiana polityki kredytowej wobec klienta.
3.4. Ocena programu naprawczego:
3.4.1. Analiza finansowo – ekonomiczna.
3.4.2. Dostęp do kredytu.
3.4.3. Zabezpieczenia w okresie realizacji programu naprawczego.
3.4.4. Monitorowanie procesu restrukturyzacji. Monitorowanie realizacji programu naprawczego.
3.5. Przykład.

  • Miejsce szkolenia:
  • Data rozpoczęcia: 10.06.2024 09:00
  • Data zakończenia: 10.06.2024
  • Cena podstawowa:
  • Cena: 299.00 zł/os.
  • Warunki uczestnictwa
  • Formularz zgłoszeniowy

Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach

Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I

W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/

Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa

Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.

Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.

Zasady odpłatności

Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.

***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:

  • e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
  • sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.
Dane dotyczące sesji

Temat sesji: Praktyczna restrukturyzacja przedsiębiorcy o pełnej sprawozdawczości – warsztaty kredytowe

Data: 10.06.2024

Dane zamawiającego

Nocleg

Obiad

Osoba kontaktowa
Dane uczestników szkolenia
Nocleg

Obiad

Nadesłane zgłoszenia traktujemy, jako dowód zawarcia umowy, co w konsekwencji będzie nas uprawniało do wystawienia faktury. Przekazane dane osobowe przetwarzane będą przez administratora danych osobowych – Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Sp. z o.o., w celu realizacji umowy. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Polityce Prywatności.

* pola wymagane
powrót do listy szkoleń
This is the header within my first dialog

This is my first paragraph.

Click Here ×
This is the header within my second dialog

This is my second paragraph.

×