Postaw na sprzedaż. Koncentracja na kliencie i jego potrzebach

Adresaci:

Kurs dedykowany pracownikom sprzedaży produktów bankowych.

Cel:

Przybliżenie uczestnikowi, postawy klientocentryzmu oraz wzmocnienia jego zaangażowania w poznaniu klienta, a także budowanie i utrzymanie długoterminowych relacji z nim opartych na rzetelnym doradztwie.

Korzyści:

Doskonalenie umiejętności:

  • w poznawaniu klienta
  • prowadzenia rozmów z klientem bezpośrednich i telefonicznych
  • budowania długotrwałej relacji z klientem
  • doradztwa klientowi
  • pozytywnego nastawienia i szukania rozwiązań.

Zrozumienie istoty indywidualnego przekazu, zacieśnienia więzi z klientem.

Metodyka:

Kurs e-learningowy oparty na autorskim programie i materiałach przygotowanych przez Alinę Gorczyńską, eksperta ds. szkoleń i projektów z zakresu jakości obsługi klienta. Zawiera liczne scenki symulacyjne oraz ćwiczenia.

Program:

1. Jakość doradztwa:

  • oczekiwania klienta
  • zacieśnienie więzi z klientem, znaczenie doradztwa
  • komunikacja oparta na szacunku,
  • pozytywne nastawienie i szukanie rozwiązań
  • indywidualizacja przekazu
  • etyka i rzetelność, odpowiedzialność za słowa
  • dbałość o zrozumienie drugiej strony.

2. Dobro Klienta, jako priorytet działania banku:

  • obsługa klienta
  • komunikacja z klientem
  • okazywanie szacunku, dbałość o zrozumienie drugiej strony.

3. Klientocentryzm – slogan czy niezbędne działanie:

  • oczekiwania klientów
  • kontakt z klientem: bezpośredni i telefoniczny
  • relacje z klientem
  • co myślą klienci
  • jak wzmocnisz satysfakcję klienta
  • migracja klientów.
  • Cena podstawowa:
  • Cena: 110,00 zł/os.
  • Formularz zgłoszeniowy
  • Warunki techniczne
Dane dotyczące szkolenia

Temat szkolenia: Postaw na sprzedaż. Koncentracja na kliencie i jego potrzebach

Data:

Dane zamawiającego

Osoba kontaktowa
Dane uczestników szkolenia

Nadesłane zgłoszenia traktujemy, jako dowód zawarcia umowy, co w konsekwencji będzie nas uprawniało do wystawienia faktury. Przekazane dane osobowe przetwarzane będą przez administratora danych osobowych – Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Sp. z o.o., w celu realizacji umowy. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Polityce Prywatności.

* pola wymagane

Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:

- obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe),
- wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek (w zakładce Narzędzia) – dotyczy szkoleń BHP.

Podobne szkolenia

Zaawansowana komunikacja w telefonicznej obsłudze klienta − nowy kurs - 90,00 zł
Podstawy komunikacji w telefonicznej obsłudze klienta - 90,00 zł
powrót do listy szkoleń
This is the header within my first dialog

This is my first paragraph.

Click Here ×
This is the header within my second dialog

This is my second paragraph.

×