Pracownicy banków spółdzielczych zrzeszenia SGB.
Rozwinięcie kompetencji nakierowanych na aktywne proponowanie klientom banku nowości technologicznych, takich jak aplikacja SGB Mobile i płatności mobilne. W trakcie kursu sprawdzisz swoją wiedzę z ww. zakresu, a dzięki przykładowym dialogom pracownika banku z klientem oraz przybliżonym w trakcie trwania kursu sytuacjom z zawodowej codzienności wzmocnisz swoje kompetencje doradcze.
Kurs e-learningowy oparty na autorskim programie i materiałach przygotowanych przez Alinę Gorczyńską, eksperta ds. szkoleń i projektów z zakresu jakości obsługi klienta, zawiera liczne scenkisymulacyjne oraz ćwiczenia. Kurs dostępny na platformie e-learningowej BODiE.
Rozdział I – Doradcza rola pracownika Banku Spółdzielczego:
Rozdział II – Korzyści dla Klienta wynikające z codziennego bezpiecznego bankowania:
Rozdział III – Zaangażowanie doradcy w rozmowę z Klientem w zakresie promowania usług mobilnych:
Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:
- obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe),
- wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek (w zakładce Narzędzia) – dotyczy szkoleń BHP.
This is my second paragraph.
×