Szkolenie - rozwojowe
Dla Managerów pragnących rozwijać kompetencje liderskie sprzyjające wzrostowi efektywności i zaangażowania w realizacji celów biznesowych.
nie ma
Dzisiejszy świat biznesu jest nacechowany szybkimi zmianami, nowymi wyzwaniami i zadaniami pełnymi złożonych i niejednoznacznych zagadnień. Dzisiejsze środowisko biznesowe jest mocno zróżnicowane – pracujemy z osobami z długim stażem pracy i doświadczeniem oraz z osobami młodymi rozpoczynającymi start w życiu zawodowym.
Aktualne wyzwania nakładają na Managerów nabycie lub doskonalenie zestawu kluczowych kompetencji (zarządzanie, liderowanie) oraz zestawu konkretnych narzędzi, które pomogą w codziennych aktywnościach, dostarczą praktycznych rozwiązań i w rezultacie pokażą korzyści z ich zastosowania.
Dzięki wzmocnionym i rozwiniętym kompetencjom Managerowie zwiększą świadomość siebie i trafniej będą dobierać pracowników do zadań, aby wspólnie z nimi osiągać sukcesy i realizować zespołowo kolejne pomysły biznesowe.
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania: 4 dni x 4 h.
I . B U D O W A N I E A U T O R Y T E T U L I D E R A W C Z A S A C H
„ W O R K F R O M A N Y W H E R E ”
1 . 1 . A k t u a l n e w y z w a n i a w c z a s a c h V U C A i B A N I .
B u d o w a n i e t o ż s a m o ś c i i w i z e r u n k u L i d e r a : J a k
p r a c o w a ć z k a ż d e g o m i e j s c a ? S t r a t e g i e s u k c e s u i
p o r a ż k i L i d e r a .
1 . 2 . R o l a i z a d a n i a M a n a g e r a B S : W a r t o ś c i
M a n a g e r a | K l u c z o w e k o m p e t e n c j e | O c z e k i w a n i a
P r a c o w n i k ó w .
1 . 3 . B u d o w a n i e a u t o r y t e t u i z a u f a n i a p r z e z L i d e r a :
A u t o r y t e t w i e d z y , w ł a d z y , r e l a c j i , w a r t o ś c i ,
d o ś w i a d c z e n i a ? P o c o L i d e r o w i z a u f a n i e i j a k j e
b u d o w a ć ?
1 . 4 . E x p o s e L i d e r a B S : O c z e k i w a n i a i w y m a g a n i a
L i d e r a B S | S t o r y t e l l i n g L i d e r a
I I . L I D E R W Z M I A N I E | P R A C A S T A C J O N A R N A I
Z D A L N A
2 . 1 . C z e g o o d L i d e r a w y m a g a j ą c z a s y V . U . C . A . –
z m i e n n o ś c i , n i e p e w n o ś c i , z ł o ż o n o ś c i i n i e j e d n o z n a c z n o ś c i ?
2 . 2 . P o s t a w y i e m o c j e w c z a s a c h V U C A : J a k i e p y t a n i a s t a w i a ć ? O c o z a d b a ć ? P o c o z m i a n y w o r g a n i z a c j i ?
2 . 3 . M e n e d ż e r A m b a s a d o r e m z m i a n y :
- j a k k o m u n i k o w a ć z m i a n y ?
- j a k i n s p i r o w a ć d o z m i a n ?
- j a k p o k a z y w a ć k o r z y ś c i z e z m i a n y ?
- j a k i e n a r z ę d z i a t w a r de i m i ę k k i e p o m o g ą w e
w d r a ż a n i u z m i a n y ? K o n s u l t a c j e , k o o r d y n a c j a ,
c o a c h i n g , m e n t o r i n g .
I I I . B U D O W A N I E S A M O D Z I E L N O Ś C I ,
O D P O W I E D Z I A L N O Ś C I I Z A A N G A Ż O W A N I A
W P R A C Y Z K A Ż D E G O M I E J S C A
3 . 1 . O d I n s t r u k t o r a d o I n s p i r a t o r a – m o d e l
z a r z ą d z a n i a s y t u a c y j n e g o – H e r s e y a & K .
B l a n c h a r d a : R o z u m i e n i e p o z i o m ó w d o j r z a ł o ś c i
p r a c o w n i k a | D o b ó r s t y l u z a r z ą d z a n i a d o p o z i o m u
d o j r z a ł o ś c i p r a c o w n i k a | P r z y g o t o w a n i e m a p y
z e s p o ł u
3 . 2 . P r a k t y k a L i d e r a – r a d z e n i e s o b i e w s y t u a c j a c h
t r u d n y c h : ć w i c z e n i e w p r z e k a z y w a n i u i n s t r u k c j i i
k o n t r o l a p r a c y | ć w i c z e n i e w p r z e k a z y w a n i u
i n f o r m a c j i z w r o t n y c h – m o d e l F U K O – u z n a n i e i
k o n s t r u k t y w n a k r y t y k a | ć w i c z e n i e w z a d a w a n i u
p y t a ń i i n s p i r o w a n i u d o d z i a ł a n i a | ć w i c z e n i e w
d e l e g o w a n i u z a d a ń i m o n i t o r o w a n i e p r a c y
p o j e d y n c z y c h o s ó b i z e s p o ł u | ć w i c z e n i a w
r o z m o w a c h k o r y g u j ą c y c h i d y s c y p l i n u j ą c y c h.
I V . B U D O W A N I E I Z A R Z Ą D Z A N I E Z E S P O Ł E M W
C Z A S A C H V U C A / B A N I
4 . 1 . M o d e l E f e k t y w n y c h Z e s p o ł ó w P a t r i c k a
L e n c i o n i e g o : 5 o b s z a r ó w e f e k t y w n e g o z e s p o ł u |
R e a l i z a c j a c e l ó w | O d p o w i e d z i a l n o ś ć |
Z a a n g a ż o w a n i e | K o n s t r u k t y w n a k o m u n i k a c j a |
Z a u f a n i e
4 . 2 . W s p ó l n e r o z w i ą z y w a n i e p r o b l e m ó w
i t w o r z e n i e k r e a t y w n y c h p o m y s ł ó w : B u r z a m ó z g ó w |
D y s k u s j a m o d e r o w a n a | P r a c a z m e t a p l a n e m |
P r a c a g r u p o w a
4 . 3 . P r a k t y k a M a n a g e r a – r a d z e n i e s o b i e
w t r u d n y c h s y t u a c j a c h : p r a c a n a s y t u a c j a c h
u c z e s t n i k ó w w a r s z t a t ó w.
This is my second paragraph.
×