Szkolenie - rozwojowe
- Rola Lidera w trudnych czasach – modelowanie zachowań i pokazywanie wzorców.
- Rozwijanie umiejętności podejmowania decyzji w warunkach presji czasu.
- Towarzyszenie pracownikom w sytuacjach presji, wyzwań i natłoku zadań.
- Budowanie relacji zapewniających realizację zadań i celów.
- Motywowanie zespołu w trudnych czasach.
- Ćwiczenia praktyczne w pełnieniu roli Lidera.
sesja on-line w godzinach: 9:00-15:00
Szkolenie prowadzone w formie praktycznych ćwiczeń i w odniesieniu do codziennej pracy zawodowej.
ROLA LIDERA W TRUDNYCH CZASACH.
• Pokazywanie pozytywnego nastawienia w obliczy trudności i wyzwań.
• Budowanie zaufania do siebie i do innych – Dam radę
• Budowanie autorytetu modelującego zachowania i postawy.
PODEJMOWANIE DECYZJI W WARUNKACH PRESJI.
• Wnikliwa analiza sytuacji i wyciąganie wniosków.
• Szukanie rozwiązań, a nie winnych.
• Sprawdzanie skutków podejmowanych decyzji i świętowanie sukcesów.
MOTYWOWANIE ZESPOŁU W TRUDNYCH CZASACH
• Dbanie o budowanie relacji z pracownikami – rozmowy, informacje zwrotne.
• Uzgadnianie zadań i celów pomocnych w realizacji wizji zespołów.
• Dopasowywanie sposobów motywacji do potrzeb zespołu.
KOMUNIKACJA W TRUDNYCH CZASACH
• Empatyczne podejście do zespołu – aktywne słuchanie i rozumienie potrzeb zespołu
• Słowa mają moc – inspirująca komunikacja Lidera
• Budowanie partnerstwa w relacjach.
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
This is my second paragraph.
×