Doradca Bankowy – nowe kwalifikacje, nowe możliwości – II edycja

Opis projektu:

Projekt studiów podyplomowych realizowany od 1 października 2009 r. do 30 listopada 2011 r. w partnerstwie z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Wartość projektu wynosiła 802 430,00 zł, z czego 87,79% stanowiła przyznana dotacja w kwocie 704.450,00 zł. Uczestnicy studiów zobowiązani byli wnieść wkład prywatny w wysokości 97 980,00 zł w postaci pieniężnej. Główny cel projektu to „Podniesienie konkurencyjności 80 pracowników/czek banków spółdzielczych poprzez udział w studiach podyplomowych w okresie od 1.10.2009 do 30.11.2011 r.”

Dzięki udziale w studiach podyplomowych pracownicy banków spółdzielczych zdobyli profesjonalną wiedzę oraz umiejętności z zakresu doradztwa bankowego. Udział w studiach umożliwił im również rozwinięcie kompetencji osobistych oraz poszerzenie wiedzy o nowe techniki sprzedaży i metody obsługi klienta w banku, a także w obszarze usług finansowych.

Zrealizowane działania:

Studia podyplomowe (160 godzin)

  1. Prawne podstawy doradztwa bankowego

  2. Zamówienia publiczne

  3. Inżynieria podatkowa

  4. Psychologia klienta

  5. Negocjacje

  6. Zarządzanie czasem

  7. Komunikacja i prezentacja

  8. Case study

  9. CRM

  10. Bankowe systemy informacyjne i programy użytkowe + Excel

  11. Projekty pomocowe i dofinansowanie UE

  12. Metody i ocena opłacalności inwestycji

  13. Finanse przedsiębiorcy

  14. Marketing bankowy

  15. Produkty i usługi bankowe

  16. Potrzeby klientów (osoby fizyczne i firmy)

  17. Seminarium dyplomowe.

Liczba przeszkolonych osób:

80

Zespół projektowy BODiE:

Kierownik projektu – Ewelina Muszyńska-Plewa/ Agnieszka Kamieniak

  • Data rozpoczęcia: 01.10.2009
  • Data zakończenia: 30.11.2011
  • Wartość projektu: 802.430,00 PLN PLN
  • Wartość dofinansowania: 684.408,00 PLN PLN
  • Numer umowy: UDA-POKL.02.01.01-00-A32/09
  • Instytucja dofinansująca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
This is the header within my first dialog

This is my first paragraph.

Click Here ×
This is the header within my second dialog

This is my second paragraph.

×