Sprzedaż i obsługa klienta
Skuteczne negocjacje biznesowe
Ogólnobankowe
RODO – szkolenie okresowe
Ogólnobankowe
Przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu – szkolenie okresowe
Ogólnobankowe
Przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu w Banku Spółdzielczym – szkolenie podstawowe
organizacja i zarządzanie
Prawa i obowiązki członków Rad Nadzorczych
Sprzedaż i obsługa klienta
Postaw na sprzedaż. Koncentracja na kliencie i jego potrzebach
Działalność kredytowa
Poręczenie cywilne jako prawna forma zabezpieczenia wierzytelności kredytowych
Sprzedaż i obsługa klienta
Podstawy komunikacji w telefonicznej obsłudze klienta
Ogólnobankowe
Ogólne zasady bezpieczeństwa informacji
Ogólnobankowe
Ochrona Danych Osobowych – kurs podstawowy
Działalność kredytowa
Monitoring ekspozycji kredytowych
Sprzedaż i obsługa klienta
Mobilne przyspieszenie. Jak przekonać klienta do korzystania z płatności mobilnych i aplikacji?