Szkolenie - rozwojowe
Pracownicy banków spółdzielczych, pracujący z klientem.
Podstawowa wiedza z zakresu telefonicznej obsługi klienta.
Kurs e-learningowy (udźwiękowiony, interaktywny, z przykładami i ćwiczeniami), dostępny na platformie elearningowej BODiE.
*
E-kurs dostępny również w Pakiecie "Bezpieczny bank" pobierz
*
E-kurs dostępny również w "Pakiecie sprzedażowym" rozszerzonym pobierz
Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:
- obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe),
- wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek (w zakładce Narzędzia) – dotyczy szkoleń BHP.
Podstawy komunikacji w telefonicznej obsłudze klienta | - | 90,00 zł | |
Skuteczne negocjacje biznesowe − nowy kurs e-learningowy | - | 120,00 zł |
This is my second paragraph.
×