Szkolenie - rozwojowe
Pracownicy banków spółdzielczych pracujący z klientem.
Podniesienie skuteczności negocjacyjnej poprzez:
Udźwiękowiony kursu e-learningowy umieszczony na platformie BODiE. Oprócz scenek, ćwiczeń i materiału dydaktycznego, kurs przeplatany jest krótkimi wykładami i wyjaśnieniami przez Mariusz Kędzierskiego.
*
Więcej o tym szkoleniu tutaj
*
E-kurs dostępny również w "Pakiecie sprzedażowym" podstaowym pobierz
*
E-kurs dostępny również w "Pakiecie sprzedażowym" rozszerzonym pobierz
Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:
- obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe),
- wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek (w zakładce Narzędzia) – dotyczy szkoleń BHP.
Zaawansowana komunikacja w telefonicznej obsłudze klienta − nowy kurs | - | 90,00 zł | |
Podstawy komunikacji w telefonicznej obsłudze klienta | - | 90,00 zł |
This is my second paragraph.
×