Szkolenie - rozwojowe
Sesja adresowana jest do wszystkich, którzy na potrzeby swojej pracy w internecie potrzebują czasem przygotować proste grafiki komputerowe. Teraz będą mogli to szybko zrobić samemu.
Brak wymagań wstępnych.
Szkolenie z wykorzystaniem bezpłatnych aplikacji cyfrowych dostępnych na rynku, warsztat ma na celu pokazać, jak w prosty sposób tworzyć materiały wizualne, optymalizując czas i zasoby.
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 3 x 90min.
1. Bezpłatne zasoby cyfrowe, skąd pobierać i jak legalnie wykorzystywać materiały wizualne, prawa autorskie, licencje
2. Banki zdjęć
3. Darmowe narzędzia do obróbki grafiki, warsztat korekcji obrazu, narzędzia automatyczne
4. Kolaż, montaż, retusz, estetyka i układ treści, czytelny content
5. Tworzenie grafiki, plakat, ulotka, logo, oferta, kalendarz, prezentacja, infografika, tablica, papier firmowy, elementy graficzne stopka, itd. – grafika użytkowa tworzenie zasobów wizualnych
6. Podstawy projektowania wizualnego, kompozycja, barwa, układ, czcionka, dobór zasobów, potrzeby odbiorcy, a projekt
7. Przegląd narzędzi:
Canva
Crello
Photopea
Genial.ly itp.
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
This is my second paragraph.
×