Szkolenie - rozwojowe
1. Członkowie Zarządu nadzorujący zarządzanie ryzykiem
2. Pracownicy departamentu ryzyka kredytowego
3. Pracownicy departamentu audytu wewnętrznego
4. Osoby zajmujące się procesem ICAAP
Od uczestników oczekiwana jest ogólna znajomość przepisów w zakresie zarządzania ryzykiem.
Podczas szkolenia:
1. Dowiesz się czym jest ICAAP
2. Poznasz praktyczne rozwiązania w procesie ICAAP
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 3 x 90 min.
1. ICAAP – wprowadzenie
• idea
• założenia
• wymogi nadzorcze
• integracja zarządzania kapitałem ekonomicznym z bieżącymi procesami w banku
2. Proces oceny adekwatności kapitału wewnętrznego
• ład korporacyjny
• zarządzanie ryzykiem
3. Zdefiniowanie istotnych ryzyk
• analiza ryzyka w banku
• ocena istotności ryzyk
4. Ryzyka trudnomierzalne
5. Testy warunków skrajnych
6. Raport adekwatności kapitału wewnętrznego
• minimalny zakres
• przykładowa zawartość
7. Limity kapitałowe
8. Plany kapitałowe
9. Rola procesu ICAAP w zarządzaniu bankiem
10. Ocena procesu ICAAP
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
This is my second paragraph.
×