Online

Bankowość Internetowa

Zapisz się
Pobierz PDF
Koordynator szkolenia
Zrzeszeniowe
Data rozpoczęcia: 16.09.2025 09:00
Data zakończenia: 16.09.2025 13:00
Cena: 0.00 netto zł/os.

Adresaci

Dla obecnych i przyszłych użytkowników systemu BackOffice def3000

Cel

Podczas szkolenia dowiesz się:
• jak pobrać i skonfigurować klienta indywidualnego i firmowego;
• jak przydzielić i wydać środki autoryzacji;
• jakie czynności możesz jako użytkownik wykonać w BackOffice;
• jakie obowiązują procedury i procesy związane z bieżącą obsługą i realizacją zmian;
• z jakich funkcjonalności może korzystać klient z dostępem do kont przez bankowość internetową SGB24 i SGB24 Biznes
• jakie są różnice w bankowości internetowej dla klienta indywidualnego i firmowego;
• co planujemy zmienić/wdrożyć/udoskonalić w najbliższym czasie.

Metodyka

Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu z wykorzystaniem platformy do zdalnego kształcenia.

Program

Wprowadzenie do obsługi systemu BackOffice def3000
• konfiguracja klienta indywidualnego (pobranie danych klienta, wygenerowanie loginu, wybór i przypisanie środka autoryzacji, konfiguracja powiadomień, udostępnienie rachunków);
• konfiguracja klienta firmowego (pobranie danych firmy, dodanie użytkowników, wygenerowanie loginów, wybór i przypisanie środka autoryzacji, konfiguracja powiadomień, konfiguracja wielopodpisu, udostępnienie rachunków);
• konfiguracja opłat za SMS, przypisanie pakietów SMS;
• obsługa wniosków składanych za pośrednictwem SGB24/SGB24 Biznes;
• wystawianie komunikatów/bannerów/wiadomości dla klientów w SGB24/SGB24 Biznes.
Funkcjonalności dla klienta z dostępem kont do SGB24 i SGB24 Biznes
• metody logowania do SGB24/SGB24 Biznes;
• dostosowywanie pulpitu i personalizacja miniaplikacji;
• ustawienia profilu klienta;
• funkcjonalności dla klienta indywidualnego, korzystającego z SGB24;
• funkcjonalności dla klienta instytucjonalnego, korzystającego z SGB24 Biznes;
• nowe funkcjonalności i planowane zmiany w bankowości internetowej.

Warunki i wymagania techniczne dotyczące uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach

Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I

W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/

Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa

W szkoleniach zrzeszeniowych mogą uczestniczyć Banki wyłącznie z grupy SGB. Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na stronie WWW lub przesłanego przez osobę upoważnioną  drogą mailową na: projekty@bodie.pl

Dostęp do zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia przesyłany jest mailowo 1 dzień przed terminem.
W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności.
Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.

Zasady odpłatności

Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury.

***

Warunki uczestnictwa dla banków spółdzielczych w szkoleniach stacjonarnych

Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa

Zgłoszenia W szkoleniach zrzeszeniowych mogą uczestniczyć Banki wyłącznie z grupy SGB. Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na stronie WWW lub przesłanego przez osobę upoważnioną  drogą mailową na: projekty@bodie.pl

Realizacja zaplanowanego szkolenia potwierdzana jest mailowo od 7 do 5 dni przed terminem szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi Bankami e-mailowo (na podany w zgłoszeniu adres e-mail).

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie e-mail: projekty@bodie.pl najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za szkolenie.

Zasady odpłatności

Odpłatność za szkolenie obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek w przerwach (kawa, herbata, ciastka), obiad, wydanie certyfikatu o ukończeniu szkolenia, opiekę organizatora.

W przypadku szkolenia 2- lub 3-dniowego istnieje możliwość zarezerwowania noclegu za dodatkową opłatą. Opłata obejmuje: nocleg i śniadanie.

Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu szkolenia przez BODiE. Bank zobowiązuje się do przekazania nazwiska osoby uczestniczącej w szkoleniu wraz z informacją o ewentualnej rezerwacji noclegu nie później niż 5 dni przed terminem szkolenia.

Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu.

Reklamacje

Procedura składania reklamacji oraz Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się na stronie internetowej BODiE – reklamacje 

Polityka ochrony danych osobowych

Informacje związane z ochroną danych osobowych znajdują się na stronie internetowej BODiE – polityka prywatności 

Zapisz się na szkolenie
Dane zamawiającego

    Osoba kontaktowa
    Dane uczestników szkolenia