Online

Oferowanie i obsługa kredytów hipotecznych – szkolenie rozszerzone z uwzględnieniem przepisów prawa i usług dodatkowych

Zapisz się
Pobierz PDF
Koordynator szkolenia
Zrzeszeniowe
Data rozpoczęcia: 23.09.2025 11:00
Data zakończenia: 23.09.2025 14:00
Cena: 179.00 netto zł/os.

Adresaci

Pracownicy zajmujący się oferowaniem lub obsługą kredytów hipotecznych.

Cel

Przedstawienie zagadnień dotyczących oferowania kredytów hipotecznych i – zawierania umów o kredyt oraz świadczenia usług dodatkowych z uwzględnieniem wymogów Rekomendacji S oraz ustawy o kredycie hipotecznym.
W drugiej części spotkania zostaną zaprezentowane metody budowania relacji z Klientami, w tym stosowanie języka korzyści.

Metodyka

Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia.

Harmonogram:
11:00-12:30 I część szkolenia
12:30-12:45-przerwa
12:45-13:45 II część szkolenia
13:45-14:00 sesja pytań i odpowiedzi
14:00 zakończenie szkolenia

Cena obejmuje:
– Dostęp do szkolenia,
– Materiały szkoleniowe w PDF,
– E-zaświadczenie udziału w szkoleniu,
– Sesja Q&A,
– Opieka moderatora.

Program

I. Uwagi wstępne, omówienie celu i zakresu szkolenia, kwestie organizacyjne.
II. Pogłębienie wiedzy z zakresu kredytów hipotecznych.
1. Rodzaje kredytów hipotecznych.
2. Przygotowanie i przedstawienie oferty z wykorzystaniem dobrych praktyk w zakresie finansowania kredytu hipotecznego.
3. Rzeczywista roczna stopa – znaczenie, składowe i zasady wyliczania.
4. DSTI, LTV i wkład własny.
5. Zasady sprzedaży łącznej produktów hipotecznych.
6. Przebieg procesu finansowania hipotecznego:
– przygotowanie kompletnego wniosku kredytowego i jego wstępna analiza,
– odmowa zawarcia umowy oraz decyzja pozytywna,
– zawarcie umowy i uruchomienie kredytu hipotecznego.
7. Obsługa posprzedażowa:
– odstąpienie od umowy,
– zmiana warunków umowy,
– wypowiedzenie umowy.
III. Pogłębienie wiedzy z zakresu metod budowania relacji
1. Potrzeby i oczekiwania Klientów wobec Specjalistów z Banku.
2. W jaki sposób możesz zbudować zaufanie Klientów do siebie?
3. 3 filary budowania relacji z Klientami.
4. Najważniejsze elementy dialogu sprzedażowego z Klientem.
5. Reguły wywierania wpływu w procesie sprzedaży kredytu hipotecznego.
6. Analiza potrzeb kredytowych Klienta z przykładami pytań otwierających.
7. Podstawowe elementy języka korzyści.
8. Jak uniknąć nadmiaru informacji o ofercie?
9. Próbne i końcowe zamknięcie sprzedaży.
IV. Czas na pytania

Warunki i wymagania techniczne dotyczące uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach

Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I

W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/

Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa

W szkoleniach zrzeszeniowych mogą uczestniczyć Banki wyłącznie z grupy SGB. Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na stronie WWW lub przesłanego przez osobę upoważnioną  drogą mailową na: projekty@bodie.pl

Dostęp do zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia przesyłany jest mailowo 1 dzień przed terminem.
W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności.
Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.

Zasady odpłatności

Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury.

***

Warunki uczestnictwa dla banków spółdzielczych w szkoleniach stacjonarnych

Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa

Zgłoszenia W szkoleniach zrzeszeniowych mogą uczestniczyć Banki wyłącznie z grupy SGB. Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na stronie WWW lub przesłanego przez osobę upoważnioną  drogą mailową na: projekty@bodie.pl

Realizacja zaplanowanego szkolenia potwierdzana jest mailowo od 7 do 5 dni przed terminem szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi Bankami e-mailowo (na podany w zgłoszeniu adres e-mail).

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie e-mail: projekty@bodie.pl najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za szkolenie.

Zasady odpłatności

Odpłatność za szkolenie obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek w przerwach (kawa, herbata, ciastka), obiad, wydanie certyfikatu o ukończeniu szkolenia, opiekę organizatora.

W przypadku szkolenia 2- lub 3-dniowego istnieje możliwość zarezerwowania noclegu za dodatkową opłatą. Opłata obejmuje: nocleg i śniadanie.

Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu szkolenia przez BODiE. Bank zobowiązuje się do przekazania nazwiska osoby uczestniczącej w szkoleniu wraz z informacją o ewentualnej rezerwacji noclegu nie później niż 5 dni przed terminem szkolenia.

Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu.

Reklamacje

Procedura składania reklamacji oraz Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się na stronie internetowej BODiE – reklamacje 

Polityka ochrony danych osobowych

Informacje związane z ochroną danych osobowych znajdują się na stronie internetowej BODiE – polityka prywatności 

Zapisz się na szkolenie
Dane zamawiającego

    Osoba kontaktowa
    Dane uczestników szkolenia