Zasady bezpiecznego postępowania w zakresie ochrony informacji
Adresaci
Pracownicy Banków odpowiedzialni za utrzymanie systemu bezpieczeństwa informacji i Polityk Bezpieczeństwa Informacji, wszyscy pracownicy Banków w celu podniesienia świadomości w zakresie zasad postępowania z informacjami i zasad ich ochrony.
Cel
Zbudowanie i utrwalenie wiedzy uczestników w zakresie kluczowe zasady i dobre praktyki w zakresie ochrony informacji w Banku.
Zapewnienie bezpieczeństwa informacji stanowi dla każdego Banku bardzo ważną, nieodłączną część realizowanej działalności biznesowej. Właściwa ochrona informacji musi być odpowiednio zagwarantowana, już na początku jej wytworzenia lub pozyskania. Aby zbudować właściwy system ochrony informacji, należy wiedzieć co chronić? Właściwa analiza i klasyfikacja informacji/ aktywów jest pierwszym, podstawowym elementem do budowy systemu bezpieczeństwa informacji lub jego rozwoju. Niezbędnym elementem systemu bezpieczeństwa informacji w Banku jest świadomość wszystkich pracowników, jakie informacje należy chronić i w jaki sposób, z jakich aktów prawnych wynika ochrona informacji.
Metodyka
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia.
Program
Szkolenie do wykorzystania w codziennej pracy, jak również w życiu prywatnym.
Podczas szkolenia zostaną przedstawione definicje związane z informacjami, zasady klasyfikacji i oceny z rzeczywistymi przykładami oraz zasady zabezpieczania informacji.
W trakcie szkolenia Uczestnicy zostaną zapoznani z zagadnieniami dotyczącymi:
• atrybutów informacji ( poufność, integralność i dostępność)
• klasyfikacji i wartościowania informacji w banku;
• mechanizmów ochrony informacji – ich podstawy prawne oraz związane z nimi sankcje,
• zasad postępowania z informacją, które powinny wynikać z Polityki Bezpieczeństwa Informacji w Banku,
• dobrych praktyk.
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
- e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
- sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.
Aktualizacja.