Online

Akademia ESG: Zarządzanie ryzykiem ESG, w tym analiza materialności, analiza istotności ryzyka i SIZ_dzień 3

Zapisz się
Pobierz PDF
Koordynator szkolenia
Zrzeszeniowe
Data rozpoczęcia: 29.01.2025 10:00
Data zakończenia: 29.01.2025 13:15
Cena: 199.00 netto zł/os.

Adresaci

Akademia adresowana jest do osób odpowiedzialnych za: • Zarządzanie obszarem ESG • ESG w procesie kredytowym • Raportowanie zrównoważonego rozwoju

Cel

• Zrozumienie problematyki ESG – jej kluczowych czynników mających wpływ na funkcjonowanie w banku,
• Zwiększenie świadomości istotnych trendów regulacyjnych w obszarze ESG,
• Zapoznanie się z tematyką Taksonomii UE,
• Zapoznanie się z regulacjami odnoszącymi się do raportowania zrównoważonego rozwoju,
• Zrozumienie kwestii zarządzania ryzykiem ESG

Korzyści

Po ukończeniu akademii uczestnicy będą:
• Znali przepisy zewnętrzne dot. obszaru ESG,
• Potrafili ocenić ESG Klienta i inwestycji,
• Wiedzieli, jak ułożyć procesy wdrażania ESG w Banku,
• Potrafili zarządzać ryzykiem ESG w Banku,
• Wiedzieli, jak ułożyć proces raportowania kwestii ESG.

Metodyka

Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 2 x 90min.

Program

szczegóły wkrótce

Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach

Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I

W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/

Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa

Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.

Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.

Zasady odpłatności

Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.

***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:

  • e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
  • sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.

Aktualizacja.

Zapisz się na szkolenie
Dane zamawiającego

    Osoba kontaktowa
    Dane uczestników szkolenia