Akademia Zrównoważonego Rozwoju to cykl spotkań przygotowanych dla Zarządów Banków Spółdzielczych
oraz pracowników odpowiedzialnych za zarządzanie obszarem ESG. Cykl realizowany jest w okresie od 11 września 2025 do 5 marca 2026 i obejmuje 12 szkoleń realizowanych w formie zdalnej (10 spotkań) oraz stacjonarnej (2 spotkania).

Celem programu jest:

  • Zrozumienie podstaw ESG i ich znaczenia dla organizacji;
  • Przygotowanie do wdrażania strategii ESG w banku spółdzielczym;
  • Zwiększenie kompetencji w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju;
  • Rozwijanie umiejętności oceny ryzyk i szans związanych z ESG;
  • Przygotowanie organizacji do nadchodzących wymogów prawnych i oczekiwań rynku.

 

Więcej szczegółów niżej

Zgłoś się na akademię
Dane zamawiającego

    Osoba kontaktowa
    Dane uczestników szkolenia
    Nocleg
    Obiad

    Dla kogo:

    Zarządy Banków Spółdzielczych

    Pracownicy odpowiedzialni za zarządzanie obszarem ESG

     

    Harmonogram:

     

    ESG od podstaw 11.09.2025

    godz.

    10:00-13:15

    Forma zdalna
    Implementacja ESG w Banku 25.09.2025

    godz.

    10:00-13:15

    Zarządzanie ryzykiem ESG 9.10.2025

    godz.

    10:00-13:15

    Stress testy klimatycznie 28.10.2025

    godz.

    10:00-13:15

    Raportowanie w zakresie ESG 4.11.2025
    Strategia zrównoważonego rozwoju 27.11.2025
    Produkty zrównoważone środowiskowo w teorii i praktyce 15.01.2026
    ESG – wyzwania na lata 2026-2027 29.01.2026
    Plan dekarbonizacji 12.02.2026
    Kwestie społeczne w zrównoważonym rozwoju 2.02.2026
    ESG w biznesie 4.03.2026 Forma stacjonarna
    Ocena wartości zabezpieczenia na nieruchomości z uwzględnieniem czynników ESG 5.03.2026
    Egzamin (dla zainteresowanych) marzec 2026 Forma zdalna

     

    Cena za udział w całym cyklu (12 spotkań)  wynosi: 2 600 zł netto/os.

    Prowadzące:
    Zespół Ekspertów SGB-Bank S.A. m.in.: Anna Ławicka, Anna Jaruszewska oraz Joanna Nowak-Pawłowski

     

    Zapraszamy do udziału! Nie czekaj, wypełnij formularz zgłoszeniowy.