Akademia Rozwoju Menedżerskiego to cykl spotkań skierowany o menedżerów i pracowników zarządzających zespołami.

Cykl realizowany jest w okresie od 25 września 2025 do 18 listopada 2025 i obejmuje 7 szkoleń realizowanych w formie zdalnej (3 spotkania) oraz stacjonarnej (4 spotkania).

 

Cel Akademii: Wzmocnimy rolę menedżera jako lidera, umiejętności komunikacyjne, zarządzania zespołem i budowania relacji, podniesiemy kompetencje w zakresie delegowania, konsekwencji i udzielania informacji zwrotnej poprzez siłę relacji, odpowiedzialności i rozwoju.

 

Więcej szczegółów poniżej

Zgłoś się na akademię
Dane zamawiającego

    Osoba kontaktowa
    Dane uczestników szkolenia
    Nocleg
    Obiad

    Dla kogo:

    dla pracowników zarządzających zespołami

    Harmonogram:

    Spotkanie otwierające

    spotkanie

    on-line

    25 września

    Ja jako menadżer – siła różnic w zespole

    Warsztat I stacjonarny

    (1 zjazd)

    06 października

    Spokojna głowa – menadżer spokojny to szef, który ma wpływ

    Warsztat I stacjonarny

    (1 zjazd)

    07 października

    Prawo pracy dla menadżera

    Warsztat II

    on-line

    13 października

    Liczby i dane a zarządzanie

    Warsztat III

    on-line

    05 listopada

    Wzmacnianie biznesu poprzez rozwój kompetencji

    Warsztat IV stacjonarny

    (2 zjazd)

    17 listopada

    Zaangażowane zespoły

    Warsztat IV stacjonarny

    (2 zjazd)

    18 listopada

     

    Cena za udział w całym programie wynosi: 3 200 zł netto/os.

     

    Cena obejmuje:

    –  badanie DISC,

    – materiały szkoleniowe,

    – certyfikat,

    – opiekę organizacyjną,

    – uczestnictwo w  spotkaniach online

    – udział w warsztatach stacjonarnych, który obejmuje: przerwę kawową, lunch, kolację z integracją.

    Poza ceną nocleg. Po ustaleniu miejsca podamy cenę noclegu i zgodnie z Państwa preferencją dokonamy rezerwacji.

     

    Zapraszamy do udziału!

     

    Nie czekaj, wypełnij formularz zgłoszeniowy.