Akademia Rozwoju Menedżerskiego to cykl spotkań skierowany o menedżerów i pracowników zarządzających zespołami.
Cykl realizowany jest w okresie od 25 września 2025 do 18 listopada 2025 i obejmuje 7 szkoleń realizowanych w formie zdalnej (3 spotkania) oraz stacjonarnej (4 spotkania).
Cel Akademii: Wzmocnimy rolę menedżera jako lidera, umiejętności komunikacyjne, zarządzania zespołem i budowania relacji, podniesiemy kompetencje w zakresie delegowania, konsekwencji i udzielania informacji zwrotnej poprzez siłę relacji, odpowiedzialności i rozwoju.
Więcej szczegółów poniżej
Dla kogo:
dla pracowników zarządzających zespołami
Harmonogram:
Spotkanie otwierające |
spotkanie on-line |
25 września |
Ja jako menadżer – siła różnic w zespole |
Warsztat I stacjonarny (1 zjazd) |
06 października |
Spokojna głowa – menadżer spokojny to szef, który ma wpływ |
Warsztat I stacjonarny (1 zjazd) |
07 października |
Prawo pracy dla menadżera |
Warsztat II on-line |
13 października |
Liczby i dane a zarządzanie |
Warsztat III on-line |
05 listopada |
Wzmacnianie biznesu poprzez rozwój kompetencji |
Warsztat IV stacjonarny (2 zjazd) |
17 listopada |
Zaangażowane zespoły |
Warsztat IV stacjonarny (2 zjazd) |
18 listopada |
Cena za udział w całym programie wynosi: 3 200 zł netto/os.
Cena obejmuje:
– badanie DISC,
– materiały szkoleniowe,
– certyfikat,
– opiekę organizacyjną,
– uczestnictwo w spotkaniach online
– udział w warsztatach stacjonarnych, który obejmuje: przerwę kawową, lunch, kolację z integracją.
Poza ceną nocleg. Po ustaleniu miejsca podamy cenę noclegu i zgodnie z Państwa preferencją dokonamy rezerwacji.
Zapraszamy do udziału!