Akademia Menedżera ma na celu przygotowanie uczestników do roli menedżerskiej, poprzez dostarczenie im umiejętności i wiedzy niezbędnej do efektywnego zarządzania zespołem i realizacji celów:

  • rozwój kompetencji zarządczych, motywowania i rozwoju pracowników;
  • rozwijanie samoświadomości, pozwalającej na zwiększenie efektywności indywidulanej i zespołowej;
  • rozwój umiejętności zarządzania konfliktami poprzez docenianie różnorodnych perspektyw i punktów widzenia;
  • wprowadzenie w kluczowe zagadnienia dot. zrównoważonego rozwoju;
  • promowanie zdrowej równowagi między pracą a życiem prywatnym;
  • dzielenie się najlepszymi praktykami.

 

 

Więcej szczegółów niżej

Zgłoś się na akademię
Dane zamawiającego

    Osoba kontaktowa
    Dane uczestników szkolenia
    Nocleg
    Obiad

    Dla kogo:

    Dyrektorzy i Kierownicy Działów

    Awansowani Pracownicy

    Przyszli Menedżerowie

    Harmonogram:

     

    Warsztat otwierający on-line 90 min. 10.09.2024
    Warsztat I stacjonarny 18-19.09.2024
    Warsztat II on-line 26.09.2024
    Warsztat III  on-line 09.10.2024
    Warsztat IV  stacjonarny 24-25.10.2024

     

    Warsztat otwierający

    Warsztat 1 – Komunikacja; ABC Zarządzania zespołem

    Warsztat 2 – Przepisy prawa

    Warsztat 3 – ESG – co nowego wnosi w zarządzanie Bankiem?

    Warsztat 4 – Mój zespół i ja;
    Wzmacnianie biznesu poprzez rozwój kompetencji

    Jesteś zainteresowany akademią?

    Skontaktuj się z nami. Odpowiemy na wszystkie pytania.