Akademia Menedżera ma na celu przygotowanie uczestników do roli menedżerskiej, poprzez dostarczenie im umiejętności i wiedzy niezbędnej do efektywnego zarządzania zespołem i realizacji celów:
- rozwój kompetencji zarządczych, motywowania i rozwoju pracowników;
- rozwijanie samoświadomości, pozwalającej na zwiększenie efektywności indywidulanej i zespołowej;
- rozwój umiejętności zarządzania konfliktami poprzez docenianie różnorodnych perspektyw i punktów widzenia;
- wprowadzenie w kluczowe zagadnienia dot. zrównoważonego rozwoju;
- promowanie zdrowej równowagi między pracą a życiem prywatnym;
- dzielenie się najlepszymi praktykami.
Więcej szczegółów niżej
Dla kogo:
Dyrektorzy i Kierownicy Działów
Awansowani Pracownicy
Przyszli Menedżerowie
Harmonogram:
Warsztat otwierający on-line 90 min. | 10.09.2024 |
Warsztat I stacjonarny | 18-19.09.2024 |
Warsztat II on-line | 26.09.2024 |
Warsztat III on-line | 09.10.2024 |
Warsztat IV stacjonarny | 24-25.10.2024 |
Warsztat otwierający |
Warsztat 1 – Komunikacja; ABC Zarządzania zespołem |
Warsztat 2 – Przepisy prawa |
Warsztat 3 – ESG – co nowego wnosi w zarządzanie Bankiem? |
Warsztat 4 – Mój zespół i ja;
|
Jesteś zainteresowany akademią?
Skontaktuj się z nami. Odpowiemy na wszystkie pytania.