Standardy obsługi klienta w placówce oraz przez telefon – warsztaty dla kierowników placówek NOWOŚĆ
Adresaci
Kierownicy i Dyrektorzy placówek bankowych odpowiedzialni bezpośrednio za Doradców Klienta.
Wymagania
Szkolenie jest dostępne dla wszystkich i nie wymaga spełnienia warunków wstępnych.
Cel
Podczas szkolenia uczestnicy wypracują na użytek swoich zespołów w Oddziałach / Placówkach standardy obsługi Klienta, które zwiększą prawdopodobieństwo pozyskania Klientów do długofalowej współpracy z Doradcami / Bankiem.
Metodyka
Rozwojowy warsztat stacjonarny w rodzaju Mastermind. Podczas spotkania uczestnicy pracują nad własnym warsztatem, wymieniają się doświadczeniem z innymi osobami, oraz wspólnie wypracowują rozwiązania, z których wszyscy w grupie mogą skorzystać.
Liczba osób w grupie ograniczona do 16 osób.
Program
1. Autorytet Doradcy Klienta.
O co powinien zadbać pracownik Banku, aby zwiększyć szanse sprzedażowe?
1. Standard Dress-Code’u Doradcy Bankowego.
2. Oddział / Placówka Banku oczami Klienta – jak Cię widzą, tak Ci płacą.
3. Zarządzanie kolejką i inne sytuacje kryzysowe – dobre praktyki.
2. Budowanie relacji i analiza potrzeb Klienta.
Jak prowadzić spotkanie sprzedażowe w Oddziale (Placówce) oraz rozmowę telefoniczną?
1. Oczekiwania Klientów względem profesjonalistów i zawodów zaufania – o co zadbać w szczególności w rozmowie sprzedażowej produktów finansowych?
2. Zapraszanie Klientów do stanowiska i pytania otwierające – w jaki sposób zadbać o dobre pierwsze wrażenie u Klienta?
3. Profesjonalne rozmowy telefoniczne – od powitania (pierwsze wrażenie) do badania potrzeb Klienta.
4. Jak poprowadzić badanie potrzeb Klienta w kierunku cross-sellingu?
3. Standardy prezentacji produktowej, zawierania umów lub kontraktowania kolejnego kontaktu.
W jaki sposób dotrzeć z ofertą do Klienta?
1. W jaki sposób mówić ‘ludzkim’ językiem o ofercie produktów i usług finansowych?
2. Dobre praktyki w rozmowie sprzedażowej oraz na etapie finalizacji umów.
3. Kontraktowanie z Klientem przyszłego kontaktu – o co zadbać i jakich błędów się wystrzegać na tym etapie?
4. Inicjowanie kolejnego kontaktu z Klientem – budowanie postawy Partnera Biznesowego / Doradcy – Experta.
Warunki uczestnictwa dla banków spółdzielczych w kursach/szkoleniach
BODiE Placówka Kształcenia Ustawicznego/BODiE Sp. z o.o.
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa,
odwołanie kursu/szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie formularza zgłoszeniowego, wypełnionego i podpisanego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem lub pocztą do odpowiedniego oddziału BODiE. Formularz zgłoszeniowy zamieszczony jest na końcu katalogu, a także na stronie internetowej: www.bodie.pl.
Realizacja zaplanowanego kursu/szkolenia potwierdzana jest mailowo od 5 do 2 dni przed terminem kursu/szkolenia. W przypadku odwołania kursu/szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi Bankami e-mailowo (na podany w zgłoszeniu adres e-mail).
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub poczta) najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za szkolenie.
Zasady odpłatności
Odpłatność za kurs/szkolenie obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek w przerwach (kawa, herbata, ciastka), obiad, wydanie w dniu szkolenia zaświadczenia o ukończeniu kursu/szkolenia, rabat z tytułu korzystania z e-faktury, opiekę organizatora.
W przypadku nieodebrania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w dniu szkolenia, zostanie ono wysłane pocztą za dodatkową opłatą 15,00 zł netto za 1 zaświadczenie.
W przypadku kursu/szkolenia 2- lub 3-dniowego istnieje możliwość zarezerwowania noclegu za dodatkową opłatą. Opłata obejmuje: nocleg, kolację i śniadanie.
Płatność za kurs/szkolenie następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu kursu/szkolenia przez BODiE. Bank zobowiązuje się do przekazania nazwiska osoby uczestniczącej w kursie/szkoleniu wraz z informacją o ewentualnej rezerwacji noclegu nie później niż dwa dni przed terminem kursu/szkolenia.
Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu, który znajduje się na końcu oferty oraz na stronie www.bodie.pl. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za szkolenie powiększana jest o kwotę 15,00 zł netto.
Reklamacje
Procedura składania reklamacji oraz Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się na stronie internetowej BODiE w zakładce do pobrania: www.bodie.pl/do-pobrania
Polityka ochrony danych osobowych
Informacje związane z ochroną danych osobowych znajdują się na stronie internetowej BODiE w zakładce do pobrania: www.bodie.pl/do-pobrania