Online
DZIAłALNOść KREDYTOWA

Zarządzanie nieregularnymi kredytami na finansowanie projektów nieruchomościowych w bankach spółdzielczych. NOWOŚĆ!

Zapisz się
Pobierz PDF
Koordynator szkolenia
Data rozpoczęcia: 21.01.2025 08:00
Data zakończenia: 21.01.2025 15:30
Cena: 450.00 netto zł/os.

Adresaci

Jednodniowe szkolenie adresowane do pracowników banków zajmujących się udzielaniem i monitoringiem kredytów, zarządzaniem ryzykiem kredytowym, windykacją oraz restrukturyzacją. Szkolenie może być także przydatne dla pracowników banków zajmujących się audytem wewnętrznym.

Cel

Szkolenie prezentuje w sposób przekrojowy najważniejsze kwestie związane z zarządzaniem nieregularnymi kredytami na finansowanie projektów nieruchomościowych w tym kredytów na nieruchomości komercyjne (biura, galerie handlowe) oraz kredytów na finansowanie projektów realizowanych przez deweloperów mieszkaniowych. Podczas szkolenia zdefiniowane zostanie pojęcia należności nieregularnej na gruncie obecnych regulacji bankowych. Przedyskutowane też będą będą konkretne działania jakie są możliwe ze strony banków w ramach restrukturyzacji bilateralnej i restrukturyzacji wynikającej z prawa restrukturyzacyjnego oraz miękkiej i twardej (sądowej) windykacji. Omówione zostaną także podatkowe aspekty zarządzania należnościami nieregularnymi.

Metodyka

Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu. Szkolenie będzie interaktywne (jest możliwość zadawania pytań w toku wykładu)

Program

1 Pojęcie nieruchomości komercyjnych i typy projektów realizowanych przez deweloperów mieszkaniowych.
2 Prawidłowa struktura finansowania nieruchomości komercyjnych oraz projektów deweloperskich.
3 Pojęcie wierzytelności trudnej w polskich regulacjach dot. banków.
4 Przyczyny problemów kredytobiorców w obszarze nieruchomości komercyjnych i wśród deweloperów. Sytuacja na polskim rynku nieruchomości
5 Pojęcie miękkiej windykacji i jej zastosowanie wobec kredytobiorców w obszarze nieruchomości komercyjnych i wśród deweloperów.
6 Konstrukcja bilateralnej restrukturyzacji i jej zastosowanie wobec kredytobiorców w obszarze nieruchomości komercyjnych i wśród deweloperów.
7 Postępowania restrukturyzacyjne według prawa restrukturyzacyjnego w stosunku do kredytobiorców działających w obszarze nieruchomości komercyjnych i wśród deweloperów.
8 Rozwiązania restrukturyzacyjne w ramach prawa upadłościowego – układ w upadłości oraz przygotowana likwidacja (pre-pack).
9 Plan restrukturyzacji kredytobiorców działających w obszarze nieruchomości komercyjnych oraz deweloperów mieszkaniowych. Wybrane działania restrukturyzacyjne i ich skutki w prognozach finansowych.
10 Standardowe i niestandardowe działania banku wspierające restrukturyzację
11 Wybrane aspekty finansowego wspierania restrukturyzacji. Bankowe i pozabankowe źródła finansowania restrukturyzacji.

12 Windykacja wierzytelności z tytułu kredytów na finansowanie nieruchomości komercyjnych i deweloperskich.

13. Podatkowe aspekty działań banku w obszarze wierzytelności trudnych z tytułu kredytów na nieruchomości komercyjne i dla deweloperów mieszkaniowych.

Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach

Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I

W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/

Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa

Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.

Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.

Zasady odpłatności

Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.

***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:

  • e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
  • sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.
Zapisz się na szkolenie
Dane zamawiającego

    Osoba kontaktowa
    Dane uczestników szkolenia