Transakcje niautoryzowane w praktyce banku spółdzielczego NOWOŚĆ
Metodyka
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 2x 90 min.
Program
1. Podstawowe pojęcia (instrument płatniczy, rachunek płatniczy, transakcje płatnicze)
2. Uwierzytelnienie, silne uwierzytelnienie klienta (SCA), wyłączenie obowiązku stosowania SCA
3. Bezpieczeństwo transakcji płatniczych
4. Dopuszczalny zakres modyfikacji ustawowych zasad odpowiedzialności za transakcje płatnicze
5. Pojęcie autoryzacji transakcji płatniczej
6. Zgłoszenie transakcji nieautoryzowanej
7. Zasady odpowiedzialności banku za transakcje nieautoryzowane
8. Pełna odpowiedzialność płatnika za kwotę nieautoryzowanej transakcji płatniczej
9. Przegląd orzecznictwa sądowego w zakresie transakcji nieautoryzowanych
10. Poglądy Rzecznika Finansowego i UOKIK dotyczące odpowiedzialności za transakcje nieautoryzowane
11. Ograniczenie odpowiedzialności za transakcje płatnicze a regulacje dotyczące quasi – konsumenta
12. Współpraca z organami ścigania, składanie zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa
13. Odpowiedzialność w przypadku braku zastosowania SCA
14. Zasady rozpatrywania reklamacji usług płatniczych
15. Polityka informacyjna o zagrożeniach bezpieczeństwa
16. Transakcja płatnicza wykonana na błędny numer rachunku bankowego
17. Zasady odpowiedzialności banku za transakcje niewykonane i niewłaściwe wykonane
18. Pytania uczestników szkolenia
Warunki i wymagania techniczne dotyczące uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na stronie WWW lub przesłanego przez osobę upoważnioną drogą mailową na: sesje@bodie.pl
Dostęp do zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia przesyłany jest mailowo 1 dzień przed terminem.
W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności.
Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
- e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
- sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.