Skuteczne rozwiązywanie konfliktów w zespole NOWOŚĆ
Adresaci
Managerowie Banków Spółdzielczych którzy będą pracować na swoich własnych przykładach. W sytuacji braku przykładów z grupy praca będzie się odbywać na przykładach Trenera.
Wymagania
Zadanie przed szkoleniem:
Uczestnicy przed szkoleniem otrzymają do wypełnienia kwestionariusz rozwiazywania konfliktów wg modelu Thomasa Kilmanna.
Cel
• Uświadomienie sobie roli Managera w zarządzaniu konfliktem, zdobycie bazowej wiedzy na temat natury konfliktu.
• Wyposażenie Managerów w praktyczne narzędzia i techniki rozpoznawania pierwszych oznak potencjalnych konfliktów oraz szybkiego reagowania w trudnych sytuacjach.
• Trening w oparciu o angażujące ćwiczenia, case study Managerów oraz Trenera.
Metodyka
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 4 x 60 min.
Program
KONFLIKT JAKO ŹRÓDŁO ROZWOJU LUB DESTRUKCJI.
• Natura konfliktu i źródła konfliktów – przyczyny, źródła i znaczenie konfliktów
dla organizacji. Kiedy konflikt rozwija, a kiedy niszczy?
• Typy konfliktów, a metody rozwiązywania sporów.
• Praca na wynikach kwestionariusza wypełnionego przed szkoleniem.
• Typowe ludzkie reakcje w sytuacji konfliktowej ze względu na różnice temperamentalne.
• Trudne sytuacje wokół konfliktu – emocje, manipulacja, szantaż emocjonalny. Jak sobie radzić?
• Narzędzia służące rozwiązywaniu konfliktów – informacja zwrotna, negocjacje, mediacje, współpraca, rozmowa wyjaśniająca.
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
- e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
- sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.