Sankcja kredytu darmowego – analiza wzoru umowy kredytu konsumenckiego pod kątem możliwych zagrożeń NOWOŚĆ
Adresaci
Szkolenie jest adresowane do specjalistów w zakresie compliance oraz pracowników banku odpowiedzialnych za tworzenie regulacji dotyczących kredytów konsumenckich.
Wymagania
Brak wymagań wstępnych.
Cel
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z instytucją tzw. sankcji kredytu darmowego (art. 45 ustawy o kredycie konsumenckim), uświadomienie im ryzyk związanych z jej stosowaniem oraz analiza wzoru umowy kredytu konsumenckiego w celu zidentyfikowania i eliminacji potencjalnie wadliwych postanowień.
Metodyka
Sesja on-line prowadzona za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia.
Szkolenie prowadzone jest w oparciu o wykład oraz metody aktywizujące uczestników, z wykorzystaniem praktycznych kazusów (studiów przypadków) związanych z omawianą problematyką.
Program
1. Co to jest sankcja kredytu darmowego (SKD)?
2. Kredytobiorcy uprawnieni do skorzystania z SKD
3. Praktyczne przykłady błędów w umowach kredytu konsumenckiego
3.1. Założenia przyjęte do wyliczenia RRSO
3.2. Warunki zmiany wysokości kosztów związanych z umową
3.3. Termin odstąpienia od umowy
3.4. Procedura przedterminowej spłaty kredytu
3.5. Inne
4. Analiza wybranych wzorów umów kredytu konsumenckiego
4.1. Identyfikacja zagrożeń
4.2. Co zmienić? Jak poprawić?
5. Rekomendacje i dobre praktyki na przyszłość.
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
- e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
- sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.