Online
ZARZąDZANIE

PORANKI LIDERÓW [MENEDŻERSKIE PONIEDZIAŁKI LIDERÓW ZESPOŁÓW] cz. 1-5

Zapisz się
Pobierz PDF
Koordynator szkolenia
Data rozpoczęcia: 19.05.2025 08:30
Data zakończenia: 16.06.2025 08:30
Cena: 805.00 netto zł/os.

Adresaci

Dyrektorzy Placówek i Oddziałów Bankowych, Liderzy zespołów sprzedażowych, Liderzy zespołów wspierających sprzedaż, Menedżerowie i Project Menedżerowie.

Wymagania

Szkolenie jest dostępne dla wszystkich i nie wymaga spełnienia warunków wstępnych.

Cel

Uczestnicy pozyskają szeroki zakres wiedzy i umiejętności w każdym z zaproponowanych tematów, co pozwoli im efektywniej zarządzać swoimi zespołami. Od zmapowania zespołu i ’złapania’ świadomości na temat poziomu rozwoju pracownika i metod, jakie będą pozwalały efektywnie wykorzystywać jego potencjał, przez prowadzenie spotkań, które angażują pracownika w dialog czy efektywne udzielanie informacji zwrotnej aż do sposobów na motywowanie osób, które nie osiągają oczekiwanych wyników oraz prowadzenie rozmów doceniających, które pomagają pracownikom wznieść się na wyżyny ich potencjału.

Metodyka

Rozwojowy warsztat on-line w rodzaju Mastermind, gdzie każde spotkanie jest poświęcone innemu tematowi. Podczas spotkania uczestnicy pracują nad własnym warsztatem, wymieniają się doświadczeniem z innymi osobami, oraz wspólnie wypracowują rozwiązania, z których wszyscy w grupie mogą skorzystać. Liczba osób w grupie ograniczona do 16 osób.

Terminy i godzina spotkań:
Proponujemy Państwu 5 spotkań po 90 minut:
19.05, 26.05, 02.06, 10.06, 16.06.2025
godz. 8:30-10:00

Program

1. Zarządzanie sytuacyjne – 4 etapy rozwoju Pracowników
Jak skutecznie wspierać, motywować i rozwijać zespół?

1. Od entuzjastycznego debiutanta do samodzielnego eksperta – na jakim poziomie dojrzałości zawodowej są moi pracownicy?
2. Mapa mojego zespołu: pracownik – zadanie – etap rozwoju.
3. Czego potrzebują od lidera pracownicy na poszczególnych etapach?
4. Jak wzmacniać, prowadzić, motywować i korzystać z zasobów pracownika na każdym z etapów rozwoju?
5. Style zarządzania dopasowane do poziomu pracownika (siatka stylów kierowniczych)

2. Efektywne prowadzenie spotkań indywidualnych
Podejście do Sprzedawców przez Zarządzanie Aktywnościami vs Zarządzanie Cyfrą

1. Cykl komunikacji menedżerskiej – jak zaplanować spotkania?
2. W jaki sposób angażować pracowników w poszukiwanie rozwiązań i pomysłów dotyczące wyzwań sprzedażowych?
3. Model spotkań indywidualnych w 7 krokach.
4. W jaki sposób przygotować siebie i pracownika do rozmowy?
5. W jaki sposób komunikować swoje oczekiwania?
6. Dobre praktyki spotkań z rozmownymi i mało rozmownymi pracownikami.
7. W jaki sposób monitorować działania i budować zaangażowanie w realizację ustaleń?

3. Sztuka udzielania wspierającej i rozwojowej informacji zwrotnej.
Jak dmuchać w skrzydła ludzi, a nie je podcinać? Budowanie kultury udzielania feedback’u.

1. 4 poziom przywództwa wg John’a Maxwella – lider, który rozwija innych.
2. W jaki sposób ‘ustawić’ podejście pracownika, aby informacja zwrotna była usłyszana i przyjęta?
3. Cel i spodziewane efekty udzielenia informacji zwrotnej.
4. Zasady udzielania efektywnego feedbacku, który zostanie przyjęty- o co zadbać, aby skorzystały na tym 2 strony procesu?
5. Modele udzielania informacji zwrotnej.
6. Dobre praktyki w feedback’u wzmacniającym (mocne strony) oraz rozwojowym (obszary do rozwoju).
7. W jaki sposób udzielać motywującej i angażującej informacji zwrotnej?
8. Budowanie kultury feedback’u w zespole.

4. Rozmowa ze zdemotywowanym Pracownikiem.
Jak podnieść motywację osobom z syndromami wypalenia?

1. 3 kluczowe motywatory pracowników – relacje, osiągnięcia, władza. Kwestionariusz osobowości.
2. Zasady empatycznej komunikacji biznesowej w sytuacji newralgicznej.
3. W jaki sposób – w 4 krokach – poprowadzić rozmowę ze zdemotywowanym pracownikiem?
4. Dlaczego tak ważne jest zrozumienie perspektywy pracownika
5. Inspiracja: Simon Sinek: „be the last to speak”, czyli zabieraj głos na końcu.
6. Motywacja błyskawiczna metodą 6 kroków.

5. 5 języków doceniania oraz model rozmowy doceniającej.
Przyłapuj ludzi na tym, co robią dobrze.

1. Co się kryje pod każdym z rodzajów języka doceniania – ryzyka i korzyści.
2. Co możesz zrobić, aby poznać język doceniania Twojego pracownika?
3. Model rozmowy doceniającej.
4. Zasady efektywnej rozmowy doceniającej.
5. W jaki sposób unikać eskalacji roszczeń pracownika.
6. Dlaczego warto doceniać i robić to nie zawsze regularnie?

Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach

Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I

W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/

Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa

Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.

Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.

Zasady odpłatności

Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.

***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:

  • e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
  • sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.
Zapisz się na szkolenie
Dane zamawiającego

    Osoba kontaktowa
    Dane uczestników szkolenia