Online
MARKETING

Podstawy narzędzia Google Ads – jak stworzyć konto, łączyć je z innymi usługami, nadawać dostępy. Nawigacja i analiza wyników. NOWOŚĆ

Zapisz się
Pobierz PDF
Koordynator szkolenia
Data rozpoczęcia: 27.02.2025 09:00
Data zakończenia: 27.02.2025 12:15
Cena: 299.00 netto zł/os.

Adresaci

Szkolenie skierowane do osób początkujących, które chcą poznać Google Ads, ale niekoniecznie planują potem z nimi pracować.

Wymagania

Dostęp do menadżera reklam Google Ads.

Cel

Szkolenie „Google Ads bez tajemnic” to praktyczne wprowadzenie do świata reklamy internetowej skierowane do osób początkujących, które planują współpracować z agencjami marketingowymi. Program został opracowany z myślą o uczestnikach, którzy chcą zrozumieć działanie Google Ads, samodzielnie analizować wyniki kampanii oraz efektywnie współpracować z partnerami marketingowymi.

Korzyści

Podczas szkolenia uczestnicy poznają, jak założyć i skonfigurować konto Google Ads, a także jak nawigować po interfejsie platformy. Omówimy dostępne typy kampanii, ich zastosowanie oraz dopasowanie do celów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcimy analizie wyników – uczestnicy nauczą się interpretować podstawowe wskaźniki skuteczności, tworzyć raporty i oceniać efektywność działań.
Na koniec szkolenia przedstawimy praktyczne porady dotyczące współpracy z agencjami, w tym wskazówki, jak być świadomym i dobrze przygotowanym klientem oraz jak rozwiązywać najczęstsze wątpliwości, takie jak brak widoczności reklamy.

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik:
– Zrozumie podstawowe zasady działania Google Ads,
– Będzie potrafił analizować wyniki kampanii i oceniać ich skuteczność,
– Zdobędzie praktyczne narzędzia do skutecznej współpracy z agencjami marketingowymi.

Metodyka

Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 2x 90 min.

Program

1. Wprowadzenie
1.1 Co to jest Google Ads i dlaczego warto go używać?

2. Tworzenie konta Google Ads
2.1 Zakładanie konta
2.2 Nadawanie dostępu

3. Nawigacja
3.1 Omówienie interfejsu
3.2 Filtry i zakresy dat
3.3 Ustawienia
3.4 Płatności
3.5 Narzędzia
3.6 Kontakt ze wsparciem Google
3.7 Cele
3.8 Kampanie

4. Typy kampanii i ich zastosowanie
4.1 Lejek marketingowy – wprowadzenie
4.2 Kampania w sieci wyszukiwania
4.3 Kampania w sieci reklamowej
4.4 Kampania produktowa
4.5 Kampania wideo
4.6 Kampania generująca popyt
4.7 Kampania Performance Max
4.8 Kampania promująca aplikację

5. Analiza wyników
5.1 Podstawowe wskaźniki
5.2 Segmenty
5.3 Kolumny – personalizacja widoku danych
5.4 Raporty niestandardowe

6. Poradnik dobrej współpracy z agencją marketingową
6.1 Jak być dobrym klientem – wskazówki i dobre praktyki
6.2 „Dlaczego nie widzę swoich reklam?” – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

7. Sesja Q&A

8. Zakończenie

Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach

Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I

W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/

Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa

Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.

Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.

Zasady odpłatności

Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.

***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:

  • e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
  • sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.
Zapisz się na szkolenie
Dane zamawiającego

    Osoba kontaktowa
    Dane uczestników szkolenia