Oferowanie i obsługa kredytów hipotecznych – analiza potrzeb Klienta na drodze do skutecznej sprzedaży
Adresaci
Pracownicy zajmujący się sprzedażą kredytów hipotecznych.
Cel
Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji sprzedażowych Uczestników w zakresie diagnozowania potrzeb kredytowych Klientów, aby chcieli i umieli pozyskiwać kluczowe informacje od Klientów i ułatwiali sobie budowanie argumentacji sprzedażowej. Drugim z celów jest rozwinięcie kompetencji budowania pogłębionych relacji z Klientami, aby Bankierzy stawali się preferowanym wyborem Klienta.
Metodyka
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia.
Ćwiczenia dla całej grupy oraz scenki z podziałem na zespoły, praca indywidualna z notatnikiem, mini-wykłady, dyskusje moderowane.
Harmonogram:
8:00-9:15 I część szkolenia
9:15-9:30-przerwa
9:30-11:15 II część szkolenia
11:15-11:30 przerwa
11:30-12:30 III część spotkania
12:30 zakończenie szkolenia
Cena obejmuje:
– Dostęp do szkolenia,
– Materiały szkoleniowe w PDF,
– E-zaświadczenie udziału w szkoleniu,
– Sesja Q&A,
– Opieka moderatora.
Program
1. Jak świadomie budować zaufanie ze strony Klientów?
2. 3 filary budowania relacji w biznesie.
3. Diagnoza potrzeb Klienta metodą „białej kartki”.
4. Lista pierwszych pytań – narzędzie moderujące rozmowę.
5. Model pytań od ogółu do szczegółu, lejek pytań diagnostycznych.
6. Sztuka zadawania pytań otwartych w diagnozowaniu potrzeb.
7. Kluczowe elementy aktywnego słuchania i pytania pogłębiające.
8. Podsumowywanie ustaleń i kontraktowanie działań.
9. Podsumowanie warsztatów.
Warunki i wymagania techniczne dotyczące uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na stronie WWW lub przesłanego przez osobę upoważnioną drogą mailową na: sesje@bodie.pl
Dostęp do zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia przesyłany jest mailowo 1 dzień przed terminem.
W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności.
Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
- e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
- sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.
Tomasz Markowski
Trener Komunikacji Biznesowej oraz certyfikowany Coach „Maxwell Leadership Certified Team”. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców (www.mowcy.pl), psycholog. Od roku 2003 stale aktywny w obszarze obsługi Klientów i sprzedaży. Ma za sobą 18 lat doświadczenia trenerskiego; ponad 1 150 dni szkoleniowych, w tym ponad 140 w trybie on-line; Pracował dla ponad 5 000 odbiorców szkoleń.
Wierzy w to, że jakość rozmów – w życiu, biznesie oraz przestrzeni publicznej – może dawać każdemu z nas ogromną satysfakcję, dlatego inspiruje do zmian na poziomie postawy, abyśmy włączyli w sobie autentyczną ciekawość na drugiego człowieka. Wdraża pozytywne zmiany w świadomości ludzi, aby więcej słuchali niż mówili i chcieli obdarzać innych swoją uważnością.