Excel – poziom podstawowy
Adresaci
Jeśli nigdy wcześniej nie pracowałeś w programie Excel to szkolenie jest dla Ciebie
Wymagania
Brak wymagań wstępnych.
Cel
Celem szkolenia jest pokazanie możliwości wykorzystania programu Microsoft Excel w pracy zawodowej. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności sprawnego poruszania się w środowisku programu Microsoft Excel, oraz wykorzystywania szeregu opcji do wprowadzania, edycji i przetwarzania danych, gromadzonych w postaci plików arkusza kalkulacyjnego.
Metodyka
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 3 x 90 min.
Program
PODSTAWOWA PRACA Z DANYMI
• Komórki, wiersze i kolumny
• Poruszanie sie po skoroszycie Serie danych
• Kopiowanie, przenoszenie, usuwanie
• Wyszukiwanie i zmienianie danych
DRUKOWANIE
• Przygotowanie oraz ustawienie obszaru wydruku
• Ustawienie stopki i nagłówka
• Opcje wydruku
FORMATOWANIE
• Wyrównywanie czcionek,
• Obramowianie i cieniowanie
• Formaty liczb
• Kopiowanie komórek
• Usuwanie i resetowanie formatowania
PISANIE FORMUŁ
• Obliczenia podstawowe,
• adresy,
• formuły
• kopiowanie formuł,
• blokowanie adresów
• kopiowanie wartości
• podstawowe funkcje
PRACA Z LISTAMI
• Poprawne tworzenie list
• blokowanie okienek i podział okna
• wstawianie komentarzy
TABELE PRZESTAWNE
• Wstawianie tabeli przestawnej i tworzenie prostych tabel i analiza
SORTOWANIE
• Jak szybko i skutecznie sortować
• sortowanie wg kryterium lub kilku
• sortowanie wg koloru komórki i czcionki
TWORZENIE WYKRESÓW
• Tworzenie prostych wykresów z omówieniem
FILTROWANIE
• Uruchamianie filtra
• filtrowanie tekstu, liczb, dat
• filtrowanie wg kolorów
FUNKCJA DO PRACY Z TEKSTEM
• Tworzenie formuł z użyciem najczęściej używanych funkcji tekstowych, między innymi: LEWY, PRAWY, FRAGMENT.TEKSTU, ZŁĄCZ.TEKSTY, USUŃ.ZBĘDNE.ODSTĘPY, LITERY.WIELKIE, Z.WIELKIEJ.LITERY, TEKST
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
- e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
- sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.