Analiza transakcji w procesie AML/CFT – warsztaty praktyczne.
Adresaci
Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób zajmujących się w bankach spółdzielczych analizą transakcji w procesie AML/CFT: analityków, osoby odpowiedzialne za proces przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowania terroryzmu w banku.
Wymagania
Brak wymagań wstępnych.
Cel
Praktyczne warsztaty, podczas których każdy uczestnik pozna sposoby analizowania najczęściej występujących transakcji/sytuacji, które mogą wskazywać na pranie pieniędzy.
Podczas e-szkolenia na bieżąco będą analizowane przypadki wskazywane przez Uczestników szkolenia.
Korzyści
Metodyka
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 2x 90 min.
Program
1. Metody/schematy prania pieniędzy przez przestępców.
2. Najczęściej spotykane przykłady wykorzystywania instytucji finansowych, w tym banków spółdzielczych, do przestępstw prania pieniędzy.
3. Wymagania oraz oczekiwania GIIF, wskazane w Komunikatach, dotyczące analizowania transakcji w procesie AML/CFT.
4. Problematyka analizy transakcji – przykładowe zagadnienia.
5. Zasady współpracy pracowników bezpośredniej obsługi klienta z osobami odpowiedzialnymi za proces AML/CFT w banku, w zakresie przekazywania informacji do GIIF.
6. Zewnętrzne źródła poszukiwania informacji w procesie analizowania transakcji w procesie AML/CFT.
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
- e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
- sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.