Social media w banku spółdzielczym. Jak prowadzić komunikację
Do pobrania
Opis
Jest to publikacja przede wszystkim dla osób, które w swoich bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Informacje tutaj zawarte przydadzą się również osobom zajmującym stanowiska wyższego stopnia. Wszystko po to, aby przy potencjalnych rozmowach z firmami zewnętrznymi wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas kształtowania strategii obecności w Internecie.
W tej publikacji wszystko usystematyzujemy. Przedstawię podstawowe dane, które potwierdzą konieczność zainwestowania w reklamę w social media. Pokażę również, jak krok po kroku rozpocząć promocję banku spółdzielczego na Facebooku. Nie zabraknie także wzmianki na temat innych platform społecznościowych, z których w dalszej perspektywie warto skorzystać.
Więcej o autorze: www.grzegorzmarciniak.pl
Informacje dodatkowe
Koszt wysyłki książki opłaca zamawiający.
Do publikacji drukowanych lub elektronicznych doliczony zostanie podatek VAT w wysokości 5%.
Publikacja dostępna jest również jako ebook (PDF) w cenie 16,50 zł netto.
Cena 1 rozdziału ebooka: 1,95 zł netto. W cenie zawarte są: okładka, spis treści, rozdział, materiały dodatkowe: przypisy, słownik pojęć.
Osoby fizyczne: Na wskazany w zamówieniu mail przesyłamy pro formę z 2-dniowym terminem realizacji. Przesyłka zostanie nadana po przesłaniu potwierdzenia zapłaty.
Koszty przesyłek:
DHL:
1–2 egz., jako koperta do 1 kg, 25 zł netto
Przesyłki możemy nadać codziennie do 13:00