Social media w banku spółdzielczym. Jak prowadzić komunikację

Do pobrania
Opis
Jest to publikacja przede wszystkim dla osób, które w swoich bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Informacje tutaj zawarte przydadzą się również osobom zajmującym stanowiska wyższego stopnia. Wszystko po to, aby przy potencjalnych rozmowach z firmami zewnętrznymi wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas kształtowania strategii obecności w Internecie.
W tej publikacji wszystko usystematyzujemy. Przedstawię podstawowe dane, które potwierdzą konieczność zainwestowania w reklamę w social media. Pokażę również, jak krok po kroku rozpocząć promocję banku spółdzielczego na Facebooku. Nie zabraknie także wzmianki na temat innych platform społecznościowych, z których w dalszej perspektywie warto skorzystać.
Więcej o autorze: www.grzegorzmarciniak.pl
Spis treści
O Autorze
Rozdział I.
Wstęp
Rozdział II.
Jak Polacy korzystają z mediów społecznościowych? Podstawowe statystyki
Rozdział III.
Facebook podstawowym wyborem dla banku spółdzielczego. Podstawy konfiguracji konta
Rozdział IV.
Jakie posty tworzyć na Facebooku, aby zaangażować odbiorców
Jak często i o jakich porach publikować posty?
Jak stworzyć angażujące posty?
Rozdział V.
Płatna reklama na Facebooku: menedżer reklam, piksel Facebooka, biblioteka reklam na Facebooku
Menedżer firmy
Zatem jaką mamy alternatywę?
Piksel Facebooka
Biblioteka reklam na Facebooku
Rozdział VI.
Instagram w promocji banku spółdzielczego
Jak rozpocząć?
O czym pamiętać prowadząc konto na Instagramie?
Rozdział VII.
LinkedIn – czy to dobry wybór dla banku spółdzielczego?
O czym pamiętać prowadząc konto na LinkedIn?
Rozdział VIII.
Podsumowanie
Słownik
Informacje dodatkowe
Do publikacji elektronicznych doliczony zostanie podatek VAT w wysokości 5%.
Osoby fizyczne: w celu zamówienia prosimy o przesłanie następujących informacji na adres wydawnictwo@bodie.pl:
- Dane do faktury.
- Adres e-mail na którego wyślemy pro-formę oraz fakturę.
E-book zostanie wysłany drogą mailową po przesłaniu potwierdzenia zapłaty.