Postaw na sprzedaż. Koncentracja na kliencie i jego potrzebach
Adresaci
Kurs dedykowany pracownikom sprzedaży produktów bankowych.
Wymagania
Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:
– obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe)
Cel
Przybliżenie uczestnikowi, postawy klientocentryzmu oraz wzmocnienia jego zaangażowania w poznaniu klienta, a także budowanie i utrzymanie długoterminowych relacji z nim opartych na rzetelnym doradztwie.
Korzyści
Doskonalenie umiejętności:
- w poznawaniu klienta
- prowadzenia rozmów z klientem bezpośrednich i telefonicznych
- budowania długotrwałej relacji z klientem
- doradztwa klientowi
- pozytywnego nastawienia i szukania rozwiązań.
Zrozumienie istoty indywidualnego przekazu, zacieśnienia więzi z klientem.
Metodyka
Kurs e-learningowy oparty na autorskim programie i materiałach przygotowanych przez Alinę Gorczyńską, eksperta ds. szkoleń i projektów z zakresu jakości obsługi klienta. Zawiera liczne scenki symulacyjne oraz ćwiczenia.
Program
1. Jakość doradztwa:
- oczekiwania klienta
- zacieśnienie więzi z klientem, znaczenie doradztwa
- komunikacja oparta na szacunku,
- pozytywne nastawienie i szukanie rozwiązań
- indywidualizacja przekazu
- etyka i rzetelność, odpowiedzialność za słowa
- dbałość o zrozumienie drugiej strony.
2. Dobro Klienta, jako priorytet działania banku:
- obsługa klienta
- komunikacja z klientem
- okazywanie szacunku, dbałość o zrozumienie drugiej strony.
3. Klientocentryzm – slogan czy niezbędne działanie:
- oczekiwania klientów
- kontakt z klientem: bezpośredni i telefoniczny
- relacje z klientem
- co myślą klienci
- jak wzmocnisz satysfakcję klienta
- migracja klientów.
Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:
– obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe),
– wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek (w zakładce Narzędzia) – dotyczy szkoleń BHP.