E-learning
SPRZEDAż I OBSłUGA KLIENTA

Postaw na sprzedaż. Koncentracja na kliencie i jego potrzebach

Zapisz się
Pobierz PDF
Koordynator szkolenia
Online
Cena: 110 netto zł/os.

Adresaci

Kurs dedykowany pracownikom sprzedaży produktów bankowych.

Wymagania

Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:

– obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe)

Cel

Przybliżenie uczestnikowi, postawy klientocentryzmu oraz wzmocnienia jego zaangażowania w poznaniu klienta, a także budowanie i utrzymanie długoterminowych relacji z nim opartych na rzetelnym doradztwie.

Korzyści

Doskonalenie umiejętności:

  • w poznawaniu klienta
  • prowadzenia rozmów z klientem bezpośrednich i telefonicznych
  • budowania długotrwałej relacji z klientem
  • doradztwa klientowi
  • pozytywnego nastawienia i szukania rozwiązań.

Zrozumienie istoty indywidualnego przekazu, zacieśnienia więzi z klientem.

Metodyka

Kurs e-learningowy oparty na autorskim programie i materiałach przygotowanych przez Alinę Gorczyńską, eksperta ds. szkoleń i projektów z zakresu jakości obsługi klienta. Zawiera liczne scenki symulacyjne oraz ćwiczenia.

Program

1. Jakość doradztwa:

  • oczekiwania klienta
  • zacieśnienie więzi z klientem, znaczenie doradztwa
  • komunikacja oparta na szacunku,
  • pozytywne nastawienie i szukanie rozwiązań
  • indywidualizacja przekazu
  • etyka i rzetelność, odpowiedzialność za słowa
  • dbałość o zrozumienie drugiej strony.

2. Dobro Klienta, jako priorytet działania banku:

  • obsługa klienta
  • komunikacja z klientem
  • okazywanie szacunku, dbałość o zrozumienie drugiej strony.

3. Klientocentryzm – slogan czy niezbędne działanie:

  • oczekiwania klientów
  • kontakt z klientem: bezpośredni i telefoniczny
  • relacje z klientem
  • co myślą klienci
  • jak wzmocnisz satysfakcję klienta
  • migracja klientów.

Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:

– obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe),
– wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek (w zakładce Narzędzia) – dotyczy szkoleń BHP.

Zapisz się na szkolenie
Dane zamawiającego

    Osoba kontaktowa
    Dane uczestników szkolenia