E-learning
SPRZEDAż I OBSłUGA KLIENTA

Pakiet sprzedażowy

Zapisz się
Koordynator szkolenia
Platforma e-learningowa
Cena: 216 netto zł/os.

Adresaci

Pracownicy banków spółdzielczych, sprzedaży, obsługi klienta banków spółdzielczych.

Cel

Przybliżenie uczestnikowi, postawy klientocentryzmu oraz wzmocnienia jego zaangażowania w poznaniu klienta, a także budowanie i utrzymanie długoterminowych relacji z nim opartych na rzetelnym doradztwie. Doskonalenie umiejętności interpersonalnych związanych z telefoniczną obsługą w sytuacjach trudnych.

Korzyści

  1. Zrozumienie istoty indywidualnego przekazu, zacieśnienia więzi z klientem.
  2. Budowanie przewagi negocjacyjnej poprzez optymalną strategię przedstawiania argumentów.

Metodyka

Pakiet składa się z następujących kursów:

  1. Postaw na sprzedaż. Koncentracja na kliencie i jego potrzebach
  2. Skuteczne negocjacje biznesowe
  3. Zaawansowana komunikacja w telefonicznej obsłudze klienta

Program

Postaw na sprzedaż. Koncentracja na kliencie i jego potrzebach:

  • Jakość doradztwa
  • Dobro Klienta, jako priorytet działania banku
  • Klientocentryzm – slogan czy niezbędne działanie

Skuteczne negocjacje biznesowe:

  • Wprowadzenie do negocjacji – co musisz wiedzieć?
  • Taktyki negocjacyjne – 10 przykładów.
  • Symulacje sytuacyjne.
  • Obrona ceny.
  • Jak rozpoznać manipulacje negocjacyjne.

Podstawy komunikacji telefonicznej w obsłudze klienta:

  • Standard i zasady obsługi klienta.
  • Standard rozmowy przychodzącej.
  • Standard rozmowy wychodzącej.
  • Przełączanie rozmów.
  • Jak zapobiegać trudnym sytuacjom w rozmowie z klientem.

Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:

– obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe),
– wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek (w zakładce Narzędzia) – dotyczy szkoleń BHP.

Zapisz się na szkolenie
Dane zamawiającego

    Osoba kontaktowa
    Dane uczestników szkolenia