E-learning
SPRZEDAż I OBSłUGA KLIENTA

Mobilne przyspieszenie. Jak przekonać klienta do korzystania z płatności mobilnych i aplikacji?

Zapisz się
Pobierz PDF
Koordynator szkolenia
Platforma e-learningowa
Cena: 110 netto zł/os.

Adresaci

Pracownicy banków spółdzielczych zrzeszenia SGB.

Wymagania

Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:

– obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe)

Korzyści

Rozwinięcie kompetencji nakierowanych na aktywne proponowanie klientom banku nowości technologicznych, takich jak aplikacja SGB Mobile i płatności mobilne. W trakcie kursu sprawdzisz swoją wiedzę z ww. zakresu, a dzięki przykładowym dialogom pracownika banku z klientem oraz przybliżonym w trakcie trwania kursu sytuacjom z zawodowej codzienności wzmocnisz swoje kompetencje doradcze.

Metodyka

Kurs e-learningowy oparty na autorskim programie i materiałach przygotowanych przez Alinę Gorczyńską, eksperta ds. szkoleń i projektów z zakresu jakości obsługi klienta, zawiera liczne scenkisymulacyjne oraz ćwiczenia. Kurs dostępny na platformie e-learningowej BODiE.

Program

Rozdział I – Doradcza rola pracownika Banku Spółdzielczego:

  • potrzeby klienta
  • usługi mobiln
  • soft selling
  • rozmowa z klientem.

Rozdział II – Korzyści dla Klienta wynikające z codziennego bezpiecznego bankowania:

  • korzyści dla klienta
  • klientocentryzm
  • prezentowanie korzyści
  • aplikacja SGB Mobile
  • BLIK
  • Garmin Pay
  • prezentacja usług mobilnych za pomocą języka korzyści
  • komunikacja z klientem.

Rozdział III – Zaangażowanie doradcy w rozmowę z Klientem w zakresie promowania usług mobilnych:

  • potrzeby klienta
  • koncentracja na kliencie
  • formułowanie pytań.

Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:

– obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe),
– wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek (w zakładce Narzędzia) – dotyczy szkoleń BHP.

Zapisz się na szkolenie
Dane zamawiającego

    Osoba kontaktowa
    Dane uczestników szkolenia