Online
ZARZąDZANIE

Roczna ocena pracownicza – jak się przygotować i jak przeprowadzić

Zapisz się
Pobierz PDF
Koordynator szkolenia
Data rozpoczęcia: 03.11.2025 09:00
Data zakończenia: 03.11.2025 12:15
Cena: 299.00 netto zł/os.

Adresaci

Osoby zarządzające zespołami w banku i dokonujące oceny pracowniczej, członkowie Zarządu.

Wymagania

Brak wymagań wstępnych.

Cel

Efektywne przygotowanie do przeprowadzenia rocznej oceny okresowej pracowników.

Metodyka

Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 2x 90 min.

Program

1. Realizacja oceny rocznej
o przygotowanie do rozmowy z pracownikiem
o przebieg rozmowy oceniającej
o błędy w ocenie i ich zagrożenia
2. Informacja zwrotna
o bieżąca i podsumowująca zadanie/współpracę̨,
o struktura FUKO,
o oddzielanie faktów od opinii i emocji,
o trening udzielania informacji zwrotnej
3. Sytuacje trudne i konfliktowe z pracownikami
o identyfikacja przyczyn, które sprawiają trudności w prowadzeniu rozmów z pracownikami
o struktura trudnych rozmów z pracownikami z uwzględnieniem sytuacji oporu pracownika, np. w związku z niższą oceną jego pracy lub niższą podwyżką niż oczekiwana
o radzenie sobie z oporem pracownika i poznanie mechanizmów redukowania negatywnych emocji mogących wystąpić podczas rozmowy
o bank sytuacji trudnych z realności uczestników.
4. Podsumowanie warsztatu – zebranie wniosków uczestników

Warunki i wymagania techniczne dotyczące uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach

Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I

W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/

Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa

Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na stronie WWW lub przesłanego przez osobę upoważnioną  drogą mailową na: sesje@bodie.pl

Dostęp do zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia przesyłany jest mailowo 1 dzień przed terminem.
W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności.
Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.

Zasady odpłatności

Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury.

***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:

  • e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
  • sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.

trener zmiany i autentycznego przywództwa, mentorka i akredytowana Coach Biznesu oraz Coach Kariery (ACC ICF), praktyk zarządzania, wykładowca, konsultantka i certyfikowana trener biznesu, akredytowana konsultantka narzędzi psychometrycznych Insightful Profiler™ iP121 oraz MindSonar®, ekspert i dyrektor HRM.
Absolwentka Prawa na Uniwersytecie w Białymstoku oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Realizuje projekty szkoleniowe i doradcze, które koncentrują się wokół rozwoju kompetencji menedżerskich w nowoczesnym, wysoce zmiennym środowisku biznesowym. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu mniejszymi i większymi zespołami w obszarze HR w różnych branżach. Jako konsultant biznesowy wdrożyła wiele projektów z zakresu kompetencji miękkich, szkoleń i warsztatów oraz powołała działy HR współpracując z różnymi firmami, w tym m.in. Leroy Merlin Polska SA, Narodowe Centrum Nauki, Soneta Sp. z o.o., Getinge Shared Services Sp. z o.o., Eurovia Polska SA, KPMG International, Politechnika Warszawska, Grupa Kapitałowa 3S SA, I Liceum im. B. Nowodworskiego w Krakowie, EMERSON Polska Sp. z o.o. Sp.K., RÖHLIG SUUS Logistics SA, mBank, Pratt&Whittney SA, FIAT Auto Poland SA., PWSZ Sanok, Sieć Aptek GEMINI, AIUT Sp. z o.o. Przeprowadziła ponad 4800 godz. szkoleń i warsztatów, ponad 1500 godz. coachingu indywidualnego (w tym menedżerskiego) oraz coachingu zespołowego, ponad 3700 rozmów rekrutacyjnych.

Zapisz się na szkolenie
Dane zamawiającego

    Osoba kontaktowa
    Dane uczestników szkolenia