Zarządzanie sobą w czasie – organizacja pracy i zadań NOWOŚĆ
Adresaci
Dla pracowników Banków na stanowiskach sprzedażowych, menedżerskich i administracyjnych.
Wymagania
Możliwość korzystania z kamerki internetowej oraz mikrofonu jest warunkiem koniecznym, obligatoryjnym, aby skorzystać z zajęć w kontekście ćwiczeń na forum głównym oraz w pokojach wirtualnych.
Brak wymagań merytorycznych.
Cel
Celem warsztatów jest rozwinięcie kompetencji Uczestników w zakresie organizacji kalendarza oraz zadań na przestrzeni dnia i tygodnia pracy. Przekazanie i wdrożenie dobrych praktyk w zakresie zarządzania sobą w czasie, aby Uczestnicy byli w stanie zwiększyć efektywność osobistą.
Metodyka
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 4 x 1,5h.
Program
1. Zasady planowania zadań w kalendarzu. Jak wypełnić czas pracy zadaniami planowanymi oraz „wrzutkami”?
2. Matryca ‘pilne-ważne’. Od czego zacząć przy wyznaczaniu priorytetów?
3. Krzywa efektywności REFA. Jakie zadania realizować na przestrzeni całego dnia?
4. Zasada Parkinsona. Jak ustawiać swoje cele, aby mieścić się w zamierzonym czasie?
5. Metoda wyznaczania zrozumiałych i motywujących celów.
6. Pigułka psychologii:
a. Nasz mózg może być naszym największym sprzymierzeńcem lub najgorszym wrogiem.
b. Procesy świadome i nieświadome. Jak emocje kierują naszymi działaniami?
c. Budowanie i zastępowanie nawyków (z utrudniających na wspierające).
d. 4 kroki przechodzenia przez zmianę.
7. Atomowe nawyki – mikro-korekty – makro-efekty. Jak dokonując niewielkich zmian, usprawnić swoją pracę?
8. Metoda małych kroków w działaniu i praktyce zawodowej.
9. Zasada 5 sekund w budowaniu własnej efektywności.
10. Techniki: ‘Pomodoro’; ‘Salami’; ‘4 rzeczy’; ‘Metoda 4 karteczek’; ‘Implementacja Intencji’.
11. Jak sobie poradzić z odkładaniem spraw na później, czyli tzw. „choroba jutryzmu” lub inaczej: prokrastynacja.
12. Podejmowanie aktywności adekwatnych do poziomu kompetencji – przedział zaufania do siebie
13. Motywacja Metodą 6 kroków.
Warunki i wymagania techniczne dotyczące uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na stronie WWW lub przesłanego przez osobę upoważnioną drogą mailową na: sesje@bodie.pl
Dostęp do zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia przesyłany jest mailowo 1 dzień przed terminem.
W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności.
Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
- e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
- sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.
Trener Komunikacji Biznesowej oraz certyfikowany Coach „Maxwell Leadership Certified Team”. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców (www.mowcy.pl), psycholog. Od roku 2003 stale aktywny w obszarze obsługi Klientów i sprzedaży. Ma za sobą 18 lat doświadczenia trenerskiego; ponad 1 150 dni szkoleniowych, w tym ponad 140 w trybie on-line; Pracował dla ponad 5 000 odbiorców szkoleń.
Wierzy w to, że jakość rozmów – w życiu, biznesie oraz przestrzeni publicznej – może dawać każdemu z nas ogromną satysfakcję, dlatego inspiruje do zmian na poziomie postawy, abyśmy włączyli w sobie autentyczną ciekawość na drugiego człowieka. Wdraża pozytywne zmiany w świadomości ludzi, aby więcej słuchali niż mówili i chcieli obdarzać innych swoją uważnością.