Akademia Menedżerska na start to cykl spotkań skierowany do pracowników przygotowujących się do roli menadżerskiej oraz pracowników, którzy właśnie rozpoczynają pracę na stanowisku kierownika.
Cykl realizowany jest w okresie od 26 września 2025 do 25 listopada 2025 i obejmuje 7 szkoleń realizowanych w formie zdalnej (3 spotkania) oraz stacjonarnej (4 spotkania).
Cele Akademii: Wesprzemy nowych menedżerów w roli szefa — mentalnie, kompetencyjnie i biznesowo. Wyposażymy w konkretne narzędzia zarządzania ludźmi i sobą. Ułatwimy start w nowej roli poprzez doświadczenie, wymianę i wsparcie. Ułatwimy wdrożenie w rolę kierownika poprzez praktyczne wsparcie i wdrożenie działań rozwojowych w zespole.
Więcej szczegółów poniżej
Dla kogo:
– dla pracowników przygotowujących się do roli menadżerskiej
– dla pracowników, którzy właśnie rozpoczynają pracę na stanowisku kierownika
Harmonogram:
Spotkanie otwierające | spotkanie
on-line |
26 września |
Start w nowej roli – styl komunikacji, DISC D3 | Warsztat I stacjonarny
(1 zjazd) |
14 października |
ABC menadżera – expose, budowanie autorytetu, zespoły różnorodne | Warsztat I stacjonarny
(1 zjazd) |
15 października |
Prawo pracy dla menadżera | Warsztat II
on-line |
27 października |
Liczby i dane a zarządzanie | Warsztat III
on-line |
08 listopada |
Menadżer na start w emocjach – odporność, spokój, równowaga, efektywność biznesowa | Warsztat IV stacjonarny
(2 zjazd) |
24 listopada |
Zaangażowane zespoły | Warsztat IV stacjonarny
(2 zjazd) |
25 listopada |
Cena za udział w całym programie wynosi: 3 200 zł netto/os.
Cena obejmuje:
– badanie DISC,
– materiały szkoleniowe,
– certyfikat,
– opiekę organizacyjną,
– uczestnictwo w spotkaniach online
– udział w warsztatach stacjonarnych, który obejmuje: przerwę kawową, lunch, kolację z integracją.
Poza ceną nocleg. Po ustaleniu miejsca podamy cenę noclegu i zgodnie z Państwa preferencją dokonamy rezerwacji.
Zapraszamy do udziału!