Pomiar efektywności produktów bankowych
Adresaci
Szkolenie jest adresowane do pracowników komórek analitycznych w bankach i kadry kierowniczej odpowiedzialnych za kontrolę kosztów oraz efektywność produktów, a także Członków Zarządu oraz pracowników kontroli wewnętrznej, audytorów i zgodności (compliance).
Wymagania
Poziom szkolenia: podstawowy / średniozaawansowany.
Szkolenie jest dostępne dla wszystkich, którzy zarówno posiadają doświadczenie, jak i dopiero rozpoczynają pracę w banku.
Cel
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji uczestników w zakresie zarządzania efektywnością produktów w banku – aspekty teoretyczne i praktyczne.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik zdobędzie kompendium wiedzy analityczno-zarządczej w zakresie zasad i metod efektywności produktów odsetkowych i nieodsetkowych (studia przypadków).
Metodyka
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 3x 90 min.
Program
1. Cele oceny efektywności produktów bankowych:
1.1. Rodzaje produktów bankowych. Specyfika produktów bankowych.
2. Ocena efektywności:
2.1. Metody oceny produktów odsetkowych (zarządzanie marżą):
metoda poolu – studia przypadków
metoda cen transferowych (metoda FTP) – studia przypadków
2.2. Metody oceny produktów nie odsetkowych (ocena kosztów jednostkowych):
metoda kosztów pełnych – studia przypadków
metoda ABC – studia przypadków
3. Ocena efektywności banku.
4. Zintegrowanie efektywności z ryzykiem (wskaźniki RORAC /RAROC).
5. Wybrane problemy związane z oceną efektywności produktów oraz operacji z klientami.
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
- e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
- sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.