AI w Marketingu, Sprzedaży i Obsłudze Klienta NOWOŚĆ
Adresaci
Szkolenie jest skierowane do: • Specjalistów i menedżerów ds. sprzedaży, którzy chcą szybciej przygotowywać oferty, analizować dane sprzedażowe, personalizować komunikację i rozwijać nowe kanały pozyskiwania klientów z pomocą AI. • Pracowników działów marketingu i digital marketingu, którzy chcą efektywnie tworzyć treści, kampanie i materiały graficzne, śledzić trendy, analizować skuteczność działań i planować działania z wykorzystaniem narzędzi AI. • Specjalistów ds. obsługi klienta i customer experience, którzy chcą wdrożyć chatboty, automatyczne odpowiedzi, analizę zapytań klientów i generowanie raportów, by poprawić jakość i szybkość obsługi. • Liderów zespołów sprzedaży i marketingu, którzy chcą zrozumieć potencjał AI w optymalizacji procesów, podejmowaniu decyzji i budowaniu kultury współpracy człowiek–AI.
Wymagania
Nie jest wymagana wiedza o AI, ani umiejętność korzystania z narzędzi Generatywnej AI. Dobrze, aby uczestnicy mieli dostęp do jednego z czatów AI (chatGPT, Gemini, Copilot, Perplexity), aby mogli korzystać z nich w części warsztatowej.
Cel
Szkolenie ma na celu:
• Przekazanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego wykorzystania narzędzi GenAI w codziennej pracy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
• Rozwinięcie kompetencji promptowania.
• Automatyzacja zadań, zwiększenie produktywności i poprawa jakości kontaktów z klientem.
• Poznanie praktycznych narzędzi GenAI kluczowych w pracy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
• Inspiracja do rozwoju postawy ciekawości w świecie AI, aby poszukiwać nowe zastosowania AI w swojej pracy
• BHP w pracy z AI, czy uświadomienie wyzwań związanych z AI w świecie pracy
Metodyka
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia.
Czas trwania 2x 90 min.
Program
• Wprowadzenie do AI i GenAI
• Niezbędne narzędzia GenAI w pracy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta
• Sztuka promptowania
• Zastosowanie GenAI:
o AI w sprzedaży – 5 praktycznych zastosowań,
o AI w marketingu – 5 praktycznych zastosowań
o AI w obsłudze klienta – 5 praktycznych zastosowań
• Podsumowanie i plan wdrożenia w firmie
o Mapa wdrożenia AI w organizacji
o Rekomendacje narzędzi i obszarów do rozpoczęcia
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
- e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
- sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.