Przegląd Polityki informacyjnej banku spółdzielczego
Adresaci
Szkolenie jest skierowane do członków Zarządu, pracowników komórki ds. ryzyka, komórki ds. zgodności, komórki ds. sprawozdawczości, kontroli wewnętrznej oraz innych osób zainteresowanych problematyką będącą przedmiotem szkolenia.
Wymagania
Brak wymagań wstępnych.
Korzyści
1. Uczestnik szkolenia zapozna się z podstawami prawnymi sporządzania informacji publikowanych w ramach polityki informacyjnej;
2. Uczestnik szkolenia otrzyma wzór obowiązującej w 2025r. Polityki informacyjnej z uwzględnieniem ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze;
3. Uczestnik otrzyma schemat informacji podlegających ujawnieniu za 2024r.,
4. Wzór uchwały Rady Nadzorczej w sprawie zatwierdzenia informacji podlegających ujawnieniu.
Metodyka
Sesja on-line prowadzona za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia.
Program
1. Podstawy prawne publikowania informacji;
2. Podział zadań w realizacji Polityki informacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem zapisów Rekomendacji Z oraz Ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze;
3. Forma i miejsca publikacji informacji z uwzględnieniem zapisów Rekomendacji Z;
4. Częstotliwość ujawniania, wprowadzania zmian:
a. Weryfikacja roczna – głównie dane ilościowe,
b. Weryfikacja bieżąca – dane opisowe;
5. Omówienie zakresu ujawnień informacji na podstawie ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze:
a. Informacje o dostępności usług,
b. Zgodność z wytycznymi WCAG 2.1,
c. Stosowanie prostego języka,
d. Procedura zgłaszania potrzeb w zakresie dostępności,
e. Publikacja deklaracji dostępności.
6. Terminy publikacji;
7. Pytania i odpowiedzi.
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
- e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
- sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.