Trening wystąpień publicznych – praktyczne podstawy
Adresaci
Zapraszamy do udziału pracowników banków, którzy chcą rozwinąć swoją wiedzę i umiejętności z obszaru wystąpień publicznych, tym samym dowiedzieć się jak przygotowywać ciekawe i skuteczne prezentacje.
Cel
1. Zrozumienie istoty prezentacji, jako skutecznego i perswazyjnego narzędzia komunikacji biznesowej i budowania autorytetu.
2. Zastosowanie wiedzy i umiejętności w zakresie technik dostrojenia się do odbiorców i budowania dialogu podczas prezentacji.
3. Wykształcenie świadomości własnych zachowań i wzmocnienie pewności siebie podczas prowadzenia prezentacji.
4. Poznanie mocnych stron i obszarów do rozwoju Uczestnika w obszarze prowadzenia prezentacji biznesowych.
Metodyka
Szkolenie w formie stacjonarnej
Program
1. DLACZEGO prezentacja – jak wykorzystać jej siłę do przekonywania i budowania autorytetu.
Prezentacja, jako skuteczna forma komunikacji biznesowej.
Trójkąt Kompetencji Perswazyjnych – praktyczne zastosowanie.
Prezentacja, moja marka – dlaczego warto utożsamić się z tym, o czym mówisz.
Skuteczność i wiarygodność przekazu.
3 zasady prezentacji – zwięzłość, klarowność, wyrazistość.
2. POZNAJ i ZROZUM swoich słuchaczy – budowanie dialogu z audytorium.
Jak znaleźć u odbiorców rezonans.
Techniki dotarcia do osób o różnej percepcji.
„Śpiący prezenter zasługuje na śpiące audytorium” – metody angażowania słuchaczy.
Narracja wielowymiarowa – budowanie przekazu uniwersalnego.
Znajdź wspólny grunt – jak nawiązać z audytorium kontakt.
A kiedy jednak strony się „nie lubią” – jak pracować z nieprzychylnie nastawioną publicznością.
Jak utworzyć autentyczną więź z prezentacją i odbiorcami.
3. Trening pewności siebie – budowanie autorytetu, głos i ciało.
Dlaczego „piramidki” już nie działają – wiarygodność i spójność prezentera.
Punkt siły, postawa i stabilizacja.
Pewność siebie w mowie ciała i zachowaniu prezentera – jak budować wysoki status.
Gesty, zachowania i wykorzystanie przestrzeni w prezentacji.
Głos pewności siebie – co zrobić, żeby głos nie drżał, nie łamał się, nie piszczał.
Interpretacja tekstu, intonacja wypowiedzi, akcentowanie.
Co zrobić, żeby inni nie zobaczyli jak się denerwujesz.
Praca ze slajdem.
4. Sesja feedbackowa – wzmacnianie samoświadomości i samokontroli.
Nagranie i udzielenie informacji zwrotnej fragmentu prezentacji przygotowanej przez Uczestników na szkolenie.
Warunki uczestnictwa dla banków spółdzielczych w kursach/szkoleniach
BODiE Placówka Kształcenia Ustawicznego/BODiE Sp. z o.o.
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa,
odwołanie kursu/szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie formularza zgłoszeniowego, wypełnionego i podpisanego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem lub pocztą do odpowiedniego oddziału BODiE. Formularz zgłoszeniowy zamieszczony jest na końcu katalogu, a także na stronie internetowej: www.bodie.pl.
Realizacja zaplanowanego kursu/szkolenia potwierdzana jest mailowo od 5 do 2 dni przed terminem kursu/szkolenia. W przypadku odwołania kursu/szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi Bankami e-mailowo (na podany w zgłoszeniu adres e-mail).
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub poczta) najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za szkolenie.
Zasady odpłatności
Odpłatność za kurs/szkolenie obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek w przerwach (kawa, herbata, ciastka), obiad, wydanie w dniu szkolenia zaświadczenia o ukończeniu kursu/szkolenia, rabat z tytułu korzystania z e-faktury, opiekę organizatora.
W przypadku nieodebrania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w dniu szkolenia, zostanie ono wysłane pocztą za dodatkową opłatą 15,00 zł netto za 1 zaświadczenie.
W przypadku kursu/szkolenia 2- lub 3-dniowego istnieje możliwość zarezerwowania noclegu za dodatkową opłatą. Opłata obejmuje: nocleg, kolację i śniadanie.
Płatność za kurs/szkolenie następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu kursu/szkolenia przez BODiE. Bank zobowiązuje się do przekazania nazwiska osoby uczestniczącej w kursie/szkoleniu wraz z informacją o ewentualnej rezerwacji noclegu nie później niż dwa dni przed terminem kursu/szkolenia.
Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu, który znajduje się na końcu oferty oraz na stronie www.bodie.pl. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za szkolenie powiększana jest o kwotę 15,00 zł netto.
Reklamacje
Procedura składania reklamacji oraz Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się na stronie internetowej BODiE w zakładce do pobrania: www.bodie.pl/do-pobrania
Polityka ochrony danych osobowych
Informacje związane z ochroną danych osobowych znajdują się na stronie internetowej BODiE w zakładce do pobrania: www.bodie.pl/do-pobrania