Łączenie funkcji Inspektora ochrony danych z innymi zadaniami, kiedy jest to możliwe_Omówienie zadań IOD
Adresaci
Szkolenie adresowane jest do pracowników Banków Spółdzielczych, obecnych jako szkolenie okresowe oraz nowych jako szkolenie wstępne z obszaru bezpieczeństwa informacji.
Wymagania
Brak wymagań wstępnych.
Cel
Celem szkolenia jest omówienie wymagań formalnych dotyczących funkcjonowania Inspektora Ochrony Danych w Banku, w tym możliwości wystąpienia konfliktu interesów przy łączeniu funkcji Inspektora Ochrony Danych z innymi stanowiskami. Uczestnicy szkolenia poznają obowiązujące opinie i wytyczne w zakresie łączenia funkcji IOD’a w Banku z innymi stanowiskami.
Metodyka
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 2x 90 min.
Program
1. Proces wyznaczania IOD’a w Banku zgodnie z wymaganiami art. 37 RODO
a. Ocena kompetencji IOD’a
b. Powołanie IOD’a w Banku
2. Status IOD w Banku zgodnie z art. 38 RODO
3. Konflikt interesów przy łączeniu funkcji IOD z innymi stanowiskami w Banku
a. Omówienie czym jest konflikt interesów
b. Z jakimi stanowiskami w Banku nie należy łączyć funkcji IOD’a
c. Wytyczne Prezesa UODO i EROD w zakresie konfliktu interesów
4. Zewnętrzny Inspektor Ochrony Danych, a spełnienie wymagań RODO w zakresie powołania IOD’a.
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
- e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
- sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.