Online
DZIAłALNOść KREDYTOWA

Due-diligence i wycena nieruchomości w kredytowaniu nieruchomości komercyjnych. NOWOŚĆ!.

Zapisz się
Pobierz PDF
Koordynator szkolenia
Data rozpoczęcia: 18.03.2025 08:30
Data zakończenia: 18.03.2025 15:00
Cena: 450.00 netto zł/os.

Adresaci

Pracowników banków zajmujących się sprzedażą i oceną ryzyka kredytowego działalności gospodarczej. Szkolenie jest na poziomie średniozaawansowanym, adresowane jest do osób posiadających wiedzę i doświadczenie z zakresu analizy kredytowej i znających specyfikę finansowania przedsiębiorstw, ale zamierzających rozwinąć swoje kompetencje kredytowe i/lub usystematyzować bądź zaktualizować wiedzę w obszarach związanych z finansowaniem projektów inwestycyjnych w obszarze nieruchomości komercyjnych.

Cel

Szkolenie prezentuje w sposób przekrojowy najważniejsze kwestie związane z finansowaniem przez bank spółdzielczy nieruchomości komercyjnych i wykorzystaniu przez bank spółdzielczy wyników badań due-diligence nieruchomości oraz wycen nieruchomości dla ustalania warunków kredytowania. Podczas szkolenia zdefiniowane będzie pojęcie due-diligence nieruchomości komercyjnych. Pokazane będą podstawowe typy transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych. Zaprezentowane zostaną także organizacja i sam przebieg badania due-diligence oraz główne obszary badania due-diligence tj., due-diligence prawne, finansowe, ogólnoekonomiczne, podatkowe a także techniczne i środowiskowe. Omówione będą również poszczególne metody wyceny nieruchomości komercyjnej w tym wykorzystanie rezultatów badań due-diligence w tych procesach. Podczas szkolenia przedstawione będzie także wykorzystanie wniosków z badania due-diligence i wyceny dla formułowania kluczowych warunków zakupu nieruchomości/zorganizowanych części przedsiębiorstw (tzw asset deal) lub akcj/udziałów (share deal) podmiotów posiadających nieruchomości. Podczas szkolenia pokazane będą również sposoby jak bank powinien uwzględnić rezultaty badania due-diligence i wyceny dla formułowania warunków kredytowania poszczególnych transakcji w obszarze nieruchomości komercyjnych.

Korzyści

szkolenie on-line „Due-diligence i wycena nieruchomości w kredytowaniu nieruchomości komercyjnych”, które odbędzie się w dniu 30 września 2024 r. w godzinach 09:00 – 15:30. Spotkanie z Prowadzącymi będzie miało charakter interaktywny, z możliwością zadawania pytań i prowadzenia dyskusji. Warunki techniczne i tryb udostępnienia będzie przekazany uczestnikom po zapisaniu się na szkolenie.

Program

1. Pojęcie due-diligence nieruchomości i podmiotu gospodarczego. Typy transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych i możliwość przeprowadzenia due-diligence.

2. Due-diligence w procesie nabywania asset deal i share deal. Organizacja due-diligence z perspektywy zbywcy i nabywcy.

3. Specyfika prawnego, finansowego, podatkowego a także technicznego i środowiskowego badania due-diligence.

4. Wyciąganie wniosków z badania due-diligence dla wyceny nieruchomości.

5. Metody wyceny nieruchomości komercyjnych. Miejsce wyceny nieruchomości w regulacjach bankowych.

6. Wykorzystanie wniosków z badania due-diligence i wyceny dla formułowania przez bank warunków kredytowania transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych.

Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach

Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I

W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/

Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa

Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.

Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.

Zasady odpłatności

Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.

***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:

  • e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
  • sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.
Zapisz się na szkolenie
Dane zamawiającego

    Osoba kontaktowa
    Dane uczestników szkolenia