Ocena ryzyka inwestycji gospodarstw rolnych – warsztaty komputerowe
Adresaci
Szkolenie kierowane do analityków kredytowych zajmujących się oceną wniosków kredytowych na przedsięwzięcia inwestycyjne.
Wymagania
Brak wymagań wstępnych.
Cel
1. Dostosowanie metod oceny efektywności inwestycji do rodzaju inwestycji.
2. Umiejętność zastosowania oceny efektywności ekonomicznej inwestycji.
Metodyka
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 2 x 120 min.
Program
1. Rodzaje inwestycji gospodarstw rolnych.
2. Organizacja procesu inwestycyjnego i ryzyka inwestycji:
2.1. Etapy procesu inwestycyjnego.
2.2. Obszary szczególnego ryzyka inwestycyjnego.
3. Plan inwestycji i wymagana dokumentacja rolnika.
4. Źródła finansowania inwestycji.
5. Metody oceny efektywności ekonomicznej inwestycji.
5.1. Ustalanie wspólnej stopy dyskonta przy zróżnicowanych źródłach finansowania i liczenie zaktualizowanej wartości netto (NPV).
5.2. Wewnętrzna stopa zwrotu (IRR).
5.3. Czas zwrotu nakładów.
6. Przykłady do oceny przedsięwzięć inwestycyjnych (w arkuszu kalkulacyjnym Excel).
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
- e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
- sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.