Pakiet sprzedażowy
Adresaci
Pracownicy banków spółdzielczych, sprzedaży, obsługi klienta banków spółdzielczych.
Cel
Przybliżenie uczestnikowi, postawy klientocentryzmu oraz wzmocnienia jego zaangażowania w poznaniu klienta, a także budowanie i utrzymanie długoterminowych relacji z nim opartych na rzetelnym doradztwie. Doskonalenie umiejętności interpersonalnych związanych z telefoniczną obsługą w sytuacjach trudnych.
Korzyści
- Zrozumienie istoty indywidualnego przekazu, zacieśnienia więzi z klientem.
- Budowanie przewagi negocjacyjnej poprzez optymalną strategię przedstawiania argumentów.
Metodyka
Pakiet składa się z następujących kursów:
- Postaw na sprzedaż. Koncentracja na kliencie i jego potrzebach
- Skuteczne negocjacje biznesowe
- Zaawansowana komunikacja w telefonicznej obsłudze klienta
Program
Postaw na sprzedaż. Koncentracja na kliencie i jego potrzebach:
- Jakość doradztwa
- Dobro Klienta, jako priorytet działania banku
- Klientocentryzm – slogan czy niezbędne działanie
Skuteczne negocjacje biznesowe:
- Wprowadzenie do negocjacji – co musisz wiedzieć?
- Taktyki negocjacyjne – 10 przykładów.
- Symulacje sytuacyjne.
- Obrona ceny.
- Jak rozpoznać manipulacje negocjacyjne.
Podstawy komunikacji telefonicznej w obsłudze klienta:
- Standard i zasady obsługi klienta.
- Standard rozmowy przychodzącej.
- Standard rozmowy wychodzącej.
- Przełączanie rozmów.
- Jak zapobiegać trudnym sytuacjom w rozmowie z klientem.
Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:
– obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe),
– wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek (w zakładce Narzędzia) – dotyczy szkoleń BHP.