Social media w banku spółdzielczym. Jak prowadzić komunikację

Pliki do pobrania
Rok wydania: 2020
Licza stron: 28
ISBN: 978-83-948517-9-8
Cena: 16,50 zł netto
Autor: Grzegorz Marciniak

Opis

Jest to publikacja przede wszystkim dla osób, które w swoich bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Informacje tutaj zawarte przydadzą się również osobom zajmującym stanowiska wyższego stopnia. Wszystko po to, aby przy potencjalnych rozmowach z firmami zewnętrznymi wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas kształtowania strategii obecności w Internecie.

W tej publikacji wszystko usystematyzujemy. Przedstawię podstawowe dane, które potwierdzą konieczność zainwestowania w reklamę w social media. Pokażę również, jak krok po kroku rozpocząć promocję banku spółdzielczego na Facebooku. Nie zabraknie także wzmianki na temat innych platform społecznościowych, z których w dalszej perspektywie warto skorzystać.

Więcej o autorze: www.grzegorzmarciniak.pl

Informacje dodatkowe

Koszt wysyłki książki opłaca zamawiający.
Do publikacji drukowanych lub elektronicznych doliczony zostanie podatek VAT w wysokości 5%.

Publikacja dostępna jest również jako ebook (PDF) w cenie 16,50 zł netto.
Cena 1 rozdziału ebooka: 1,95 zł netto. W cenie zawarte są: okładka, spis treści, rozdział, materiały dodatkowe: przypisy, słownik pojęć.

 

Osoby fizyczne: Na wskazany w zamówieniu mail przesyłamy pro formę z 2-dniowym terminem realizacji. Przesyłka zostanie nadana po przesłaniu potwierdzenia zapłaty.

Koszty przesyłek:

DHL:

1–2 egz., jako koperta do 1 kg, 25 zł netto

Przesyłki możemy nadać codziennie do 13:00